Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Danfoss wprowadza nowy wizerunek marki

  • Autor: redakcja magazynu Łazienka
  • 07 paź 2014 11:29
Danfoss wprowadza nowy wizerunek marki
Duńska siedziba firmy Danfoss / fot. Danfoss

Nowa koncepcja marki Danfoss - "Engineering Tomorrow" - odwołuje się do dziedzictwa firmy, pracy inżynieryjnej oraz do gotowości kształtowania przyszłości.

REKLAMA

Koncepcja nowego wizerunku jest połączeniem potencjału inżynierii z określeniem czterech głównych obszarów, w których Danfoss poszukuje innowacji. Są nimi: infrastruktura, przemysł spożywczy, energia i klimat. Kolejny krok działalności firmy będzie związany z aktywnym inwestowaniem w te obszary.

Danfoss skupi się na kreowaniu rozwiązań na wyzwania pojawiające się w ramach każdego z nich. W obszarze infrastruktury będą to m.in. systemy hydrauliczne i komponenty do budowy dróg i obiektów, technologie dla instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych itp. W obszarze przemysłu spożywczego będzie to gama produktów, które pomagają sterować, kierować i napędzać maszyny rolnicze, umożliwiając przy tym zwiększenie zdolności produkcyjnych i redukcję zużycia oleju napędowego.

W zakresie energii Danfoss dostarczy energooszczędne technologie, jak np. rozwiązania z zakresu automatyki ciepłowniczej i chłodniczej, dzięki którym użytkownicy są w stanie uzyskać więcej mniejszym nakładem środków. Natomiast w kwestii klimatu skupi się m.in. na optymalizacji instalacji grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w taki sposób, by odpowiadały indywidualnym potrzebom.

Nowa koncepcja „Engineering Tomorrow” podkreśla tradycję Danfoss w zakresie innowacyjnych rozwiązań, jest również ściśle związana ze strategią grupy pt. „Core & Clear” wprowadzoną w 2010 roku, która na obecnym etapie skupia się na przyspieszeniu zyskownego wzrostu, poprzez bardziej ukierunkowane inwestycje, bardziej innowacyjne i zróżnicowane produkty, lepszą obsługę klientów oraz bardziej aktywny marketing.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA