Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Domowe testy z przypalaniem żelazkiem - Ferro pokazuje nowości

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 24 paź 2014 09:30
Domowe testy z przypalaniem żelazkiem - Ferro pokazuje nowości
Product Manager Michał Kopeć prezentuje nowości swojej firmy (22.10.2014, Warszawa). Fot. Ferro
Domowe testy z przypalaniem żelazkiem - Ferro pokazuje nowości
Domowe testy z przypalaniem żelazkiem - Ferro pokazuje nowości
Domowe testy z przypalaniem żelazkiem - Ferro pokazuje nowości

Przypalanie żelazkiem, badanie odporności na uderzenia czy szok termiczny  - prezentację nowości Ferro wzbogaciło o domowe testy wytrzymałościowe. Firma zaprezentowała kierunki rozwoju swojej oferty w ostatnim roku.

REKLAMA

- Nasza marka jest drugą, najpopularniejszą w kategorii baterii w Polsce. Walczymy wciąż o pierwszą lokatę. Podobnie radzimy sobie na Słowacji, a w Czechach jesteśmy liderem sprzedaży - zdradzał Zbigniew Gonsior, wiceprezes zarządu Ferro.

Sezonowy cykl premier

Podczas spotkania z mediami Michał Kopeć, product manager Ferro, przedstawił produkty wprowadzone do oferty w tym roku oraz określił kierunki w jakich rozwijany jest asortyment firmy.

Kilka kolekcji baterii wprowadzane były "sezonowo" - zimą, wiosną, latem i jesienią. Michał Kopeć zwracał uwagę na elementy, którymi marka chciała wyróżnić się na tle konkurencji - są to m.in. walcowe rozety zamiast stożkowych wykorzystane w przypadku baterii Dijon, dobór wielkość baterii, co zapewniło Algeo dobre przyjęcie na rynkach Czech, Słowacji i Rumunii czy stworzenie niedużej baterii o ciekawym wzornictwie, jak w przypadku Brado.

W segmencie natrysków wprowadzone tej jesieni modele Bello i Bellis posiadają rączki natryskowe z białymi tarczami.

- Zaryzykowaliśmy, bo rozwiązania w takiej kolorystyce nie ma na rynku w naszym segmencie. Białe tarcze zbierają różne opinie - jedni są zachwyceni, inni wręcz przeciwnie, myślę jednak że jest to element wyróżniający dla nas - przyznaje Michał Kopeć. 

Wprowadzono do oferty także drążki natryskowe - krótkie w porównaniu do innych produktów dostępnych na rynku. Producent uzasadnia taki ruch względami praktycznymi.

- Odkryliśmy, że w łazienkach zwykle korzysta się albo z jednego, jeśli z łazienka jest do dyspozycji wyłącznie dorosłych, albo dwóch ustawień wysokości natrysku, jeśli wśród domowników są dzieci. W efekcie długie drążki wcale nie są potrzebne - wyjaśnia Michał Kopeć.

Rozwijanie oferty inwestycyjnej

Firma zdecydowała się także sprzedawać same drążki prysznicowe z grupy produktów "pierwszej ceny". Produkt powstał głównie z myślą o obiektach użyteczności publicznej - w hotelach to właśnie ten element jest najczęściej wymieniany i klienci nie mają potrzeby zakupu całego zestawu.

Przedstawiciele firmy przyznali, że rozwój produktów pod inwestycje jest ważnym kierunkiem poszerzania oferty firmy. W ofercie pojawiły się więc baterie bezdotykowe (Sirocco Sensor) zasilane sieciowo i bateryjnie oraz sterowane pilotem. Całkowitą nowością jest głowica natryskowa Vandal Proof, której nie da się wymontować bez specjalnych narzędzi oraz która charakteryzuje się oszczędnym przepływem na poziomie 8l/min.

- Nie mieliśmy dotąd produktu, z którym moglibyśmy startować w przetargach do wyposażenia łazienek w aresztach i zakładach karnych. Wprowadzenie do oferty wandaloodpornej głowicy natryskowej zapełnia tę lukę - przyznaje Michał Kopeć.

Uzupełnieniem oferty inwestycyjnej są baterie z regulacją czasu wypływu wody z serii Prestige - rozwijające koncepcję wzorniczą i funkcjonalną wprowadzonego wcześniej do oferty zaworu pisaurowego.

Warto zwrócić uwagę na specyfikę polskiego rynku jeśli idzie o gwarancję na produkty. Staramy się sprostać wymaganiom rodzimego odbiorcy, w tym klienta inwestycyjnego, który oczekuje nawet 10-12 letnich okresów gwarancyjnych. Staramy się je zapewnić mimo, iż na zachodzie Europy standardem jest, że producent daje maksymalnie 2 lata gwarancji na swoje wyroby - zauważał Zbigniew Gonsior.

Kuchenne granity

Na zakończenie prezentacji Michał Kopeć na oczach widzów "przetestował" kuchenne nowość w ofercie firmy - zlewozmywaki granitowe. Nowe produkty poddał testom uderzeniowym oraz temperaturowym - zrzucał na nie obciążone garnki, próbował przypalić żelazkiem oraz zalewał wrzątkiem zlewozmywak wypełniony kostkami lodu. Domowe eksperymenty miały pokazać odporność produktów na niedogodności z jakimi mogą spotkać się w domowych warunkach.

Konferencja odbyła się 22 października 2014 w warszawskim hotelu Intercontinental.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA