Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Dornbracht z nową kampanią w mediach społecznościowych

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 13 lip 2017 10:43
Dornbracht z nową kampanią w mediach społecznościowych
Fot. Dornbracht

Dornbracht zaprasza kreatywne osoby na całym świecie do dzielenia się osobistym spojrzeniem na trend Transitional Style w projektowaniu wnętrz.

REKLAMA

 „Stwórz nową równowagę między tradycyjną elegancją i współczesnymi trendami”. Jest to hasło, zgodnie z którym Dornbracht zaprasza kreatywne osoby na całym świecie do dzielenia się osobistym spojrzeniem na trend Transitional Style w projektowaniu wnętrz.

Firma, opierając się na współpracy z architektami Rafaelem Cárdenasem i Neri & Hu w kontekście nowej serii armatury Vaia, chce kontynuować wymianę poglądów między przedstawicielami różnych dyscyplin. Korzystając z hashtagu #createanewbalance, Dornbracht zachęca do indywidualnego interpretowania Transitional Style. Ma to na celu spojrzenie na ten progresywny trend w sposób holistyczny.

Co to jest Transitional Style?

Transtitional Style (styl przejściowy) łączy elementy tradycyjne i współczesne. Cechuje go eksperymentalne wykorzystanie materiałów, faktur, form i kolorów, łączy w sobie to, co nowe z tym, co ugruntowane oraz wprowadza równowagę między różnymi wpływami na projektowanie wnętrz.

#createanewbalance

Daj nowy impuls, dostarcz inspiracji i zachęć do wymiany poglądów między dyscyplinami:

Jest to celem działania w social media, do którego zaproszeni są nie tylko twórcy ze wszystkich dyscyplin – tacy jak architekci, projektanci wnętrz, designerzy i planiści – lecz także zainteresowani użytkownicy końcowi. Korzystając z hashtagu #createanewbalance, Dornbracht wzywa do dyskusji na temat Transitional Style – we wszelki możliwy sposób z wykorzystaniem: moodboardów, szkiców czy renderów, nowych projektów lub już istniejących prac. Mile widziane są również wypowiedzi o Transitional Style, aby rzucać światło na ten temat z różnych perspektyw.

W ten sposób Dornbracht rozpoczyna debatę międzyplatformową. Treści mogą być publikowane we wszystkich portalach społecznościowych. Powinny być oznaczone hashtagiem #createanewbalance i zawierać tagi kont @dornbracht (Facebook, Twitter, Pinterest) lub @dornbracht_official (Instagram). Począwszy od połowy lipca Dornbracht będzie udostępniać wybrane materiały w mediach społecznościowych – na portalach Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest.

W centrum kampanii #createanewbalance jest współpraca z architektami Rafaelem de Cárdenasem (Nowy Jork) oraz Lyndonem Neri i Rossaną Hu z Neri & Hu (Szanghaj).

Dla nowej, designerskiej armatury Vaia, klasycznie eleganckiej a zarazem progresywnej zgodnie z trendem Transtitional Style, opracowywali moodboardy, kolaże materiałowe i projekty architektury łazienkowej, w których tradycyjne i współczesne elementy połączone są w innowacyjny sposób.

We współpracy z Mikiem Meiré, Dyrektorem Kreatywnym Dornbracht, powstały również dodatkowe kolaże. W połączeniu z projektami architektów stworzyły one podstawę prawdziwych architektur łazienkowych, opracowanych przez Meiré und Meiré, których zdjęcia zwracają uwagę na baterię Vaia.

Stworzone w ten sposób środowiska łazienkowe są punktem wyjścia, a jednocześnie inspiracją dla treści, które zostaną zgłoszone za pomocą hashtagu #createanewbalance: indywidualnych interpretacji Transtitional Style, który był również inspiracją dla armatury Vaia i jej miękkiego, zrównoważonego języka projektowania.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA