Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Femax doceniony za swój rebranding

  • Autor: źródło: brandingmonitor.pl
  • 27 sty 2016 13:50
Femax doceniony za swój rebranding

24 stycznia 2016 zakończyła się trzecia edycja plebiscytu RE:PL na najlepszy Polski Rebranding Roku 2015. Firma Femax z Gdańska znalazła się na podium konkursu.

REKLAMA

W tym roku o miano najlepszego rebrandingu walczyło 27 realizacji (10 w finale). Na wszystkie projekty oddano łącznie 10 052 głosów z czego 641 oddano na nowe logo Femax. Dzięki temu firma zajęła III miejsce w plebiscycie organizowanym przez blog Branding Monitor.

Nowa identyfikacja wizualna firmy jest dziełem agencji Visane.

Czytaj więcej: Femax zaczyna proces rebrandingu - na początek zmienia logo

- Rebranding [Femaxu] był jednym z większych w ostatnim roku „przeskoków” w jakości identyfikacji - komentują organizatorzy plebiscytu. - Musimy przyznać, że walka o III miejsce była naprawdę emocjonująca. Długi czas Femax się nie wybijał, ale ostatecznie udało się osiągnąć podium  - dodają.

- 20 stycznia, gdy rozpoczęliśmy akcję mająca na celu rozpowszechnianie informacji o konkursie, byliśmy na siódmej pozycji z liczbą 147 głosów. Udało się zająć miejsce na podium i z tego miejsca serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które na nas głosowały - a byli to nasi klienci, producenci i osoby współpracujące z naszą firmą, czy też osoby postronne. Wsparcie, które otrzymaliśmy i sam wynik potwierdził słuszność działań rebrandingowych, które rozpoczęliśmy w ubiegłym roku - dodaje Iwona Sobolewska, szef marketingu w firmie Femax.

Drugie miejsce zajął rebranding Miasta Słupska a zwycięzcą została firma x-kom.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA