Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 03 kwi 2018 12:20
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
Konferencja Refleks Sales Power 2018 odbyła się 22 marca br. w hotelu Ambasador Premium w Łodzi. Adam Ptasiński, Prezes Zarządu Refleks i sieci salonów łazienek BLU poprowadził pierwszą prezentację, dotyczącą wyników finansowych Spółki. Fot. Archiwum Redakcji
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój

Tegoroczna konferencja Refleks Sales Power 2018 stała się niebywałą okazją, nie tylko aby dogłębnie zapoznać się sytuacją panującą na rynku, ale też  spotkać się z producentami najbardziej liczących się firm branży łazienkowej. Zaproszeni goście mogli poznać wyniki sprzedażowe Refleksu, a także plany związane z dalszym rozwojem firmy i działaniami przygotowanymi dla sieci salonów łazienek BLU na rok 2018.

REKLAMA

Konferencja Refleks Sales Power 2018 odbyła się 22 marca br. w hotelu Ambasador Premium w Łodzi. Była przeprowadzona bardzo profesjonalnie. Ewidentnie Adam Ptasiński, Prezes Zarządu Refleks i sieci salonów łazienek BLU wraz z właścicielem Spółki, Adamem Rożko stawiają na jakość w zarządzaniu.

Przejawia się to nie tylko w wysokim poziomie przeprowadzonej prezentacji, ale też i w podjętych działaniach sprzedażowych i promocyjnych na 2018 rok, mających dynamicznie rozwijać sprzedaż spółki i rozwój sieci salonów łazienek BLU.

Dwucyfrowa dynamika sprzedaży

Podczas konferencji, zaproszeni goście mogli zapoznać się z precyzyjnym danymi związanymi nie tylko z ogólną sprzedażą szeroko pojętego asortymentu wyposażenia łazienkowego ale też szczegółowymi danymi w poszczególnych grupach asortymentowych: płytek ceramicznych i chemii budowlanej, ceramiki sanitarnej, mebli łazienkowych, armatury, kabin, wanien i brodzików, a także odwodnień oraz innych urządzeń instalacyjnych. Za rok 2017 firma Refleks zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 225 mln zł i dwucyfrową dynamikę wzrostu.

Czytaj także: Adam Ptasiński, prezes zarządu Refleks i Salonów Łazienek BLU na Forum Branży Łazienkowej

Pochwaliła się także powrotem wyższej rentowności, po przejściowych problemach związanych z kosztami uruchomienia nowego Centrum Logistycznego LogiQ w Koluszkach. W odniesieniu do rozwoju sieci  przewidywane jest otwarcie kilku nowych salonów BLU w 2018 roku, celem jest osiągnięcie liczby 50 placówek. To, na co jeszcze zwrócił uwagę Prezes salonów łazienek BLU w swojej prezentacji, to stale rosnący i przeważający udział procentowy asortymentu płytek w sprzedaży tak hurtowej, jak i detalicznej.

Wzrosty w płytkach ceramicznych, marka własna Azario i kolekcje dedykowane. To się sprzedaje w BLU

Największy wzrost sprzedaży w 2017 roku został zanotowany w sprzedaży hurtowej asortymentu płytek ceramicznych. W przypadku tego asortymentu duży wzrost zanotowano także w sprzedaży detalicznej salonów BLU.

Podkreślono, że jest to wynikiem słusznie obranej drogi dotyczącej wdrożeń i rozwoju sprzedaży kolekcji dedykowanych największych producentów i marek, m.in. Ceramika Tubądzin, Ceramika Paradyż czy Cerrad. Jednocześnie pokazano dynamiczny rozwój marki własnej Azario.

Znaczący wzrost sprzedaży marki Azario w obszarze płytek ceramicznych pozwolił na zajęcie drugiego miejsca w tej grupie asortymentowej. Największym dostawcą Refleksu obszarze płytek jest Ceramika Tubądzin, na podium jest także Ceramika Paradyż, a w dalszej kolejności Cersanit, Cerrad i Ceramika Nowa Gala.

Pozostały asortyment

W innych obszarach asortymentowych nie było w 2017 aż tak spektakularnej dynamiki sprzedaży, jak w przypadku płytek ceramicznych. Jednakże każda z grup zanotowała stabilny kilku lub kilkunasto-procentowy wzrost sprzedaży, największy w asortymencie kabin natryskowych i brodzików, a także ceramiki sanitarnej i mebli.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA