REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 03 kwi 2018 12:20
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
Konferencja Refleks Sales Power 2018 odbyła się 22 marca br. w hotelu Ambasador Premium w Łodzi. Adam Ptasiński, Prezes Zarządu Refleks i sieci salonów łazienek BLU poprowadził pierwszą prezentację, dotyczącą wyników finansowych Spółki. Fot. Archiwum Redakcji
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój
[Fotorelacja] Refleks zwiększa sprzedaż i planuje dalszy rozwój

Tegoroczna konferencja Refleks Sales Power 2018 stała się niebywałą okazją, nie tylko aby dogłębnie zapoznać się sytuacją panującą na rynku, ale też  spotkać się z producentami najbardziej liczących się firm branży łazienkowej. Zaproszeni goście mogli poznać wyniki sprzedażowe Refleksu, a także plany związane z dalszym rozwojem firmy i działaniami przygotowanymi dla sieci salonów łazienek BLU na rok 2018.

REKLAMA

Konferencja Refleks Sales Power 2018 odbyła się 22 marca br. w hotelu Ambasador Premium w Łodzi. Była przeprowadzona bardzo profesjonalnie. Ewidentnie Adam Ptasiński, Prezes Zarządu Refleks i sieci salonów łazienek BLU wraz z właścicielem Spółki, Adamem Rożko stawiają na jakość w zarządzaniu.

Przejawia się to nie tylko w wysokim poziomie przeprowadzonej prezentacji, ale też i w podjętych działaniach sprzedażowych i promocyjnych na 2018 rok, mających dynamicznie rozwijać sprzedaż spółki i rozwój sieci salonów łazienek BLU.

Dwucyfrowa dynamika sprzedaży

Podczas konferencji, zaproszeni goście mogli zapoznać się z precyzyjnym danymi związanymi nie tylko z ogólną sprzedażą szeroko pojętego asortymentu wyposażenia łazienkowego ale też szczegółowymi danymi w poszczególnych grupach asortymentowych: płytek ceramicznych i chemii budowlanej, ceramiki sanitarnej, mebli łazienkowych, armatury, kabin, wanien i brodzików, a także odwodnień oraz innych urządzeń instalacyjnych. Za rok 2017 firma Refleks zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 225 mln zł i dwucyfrową dynamikę wzrostu.

Czytaj także: Adam Ptasiński, prezes zarządu Refleks i Salonów Łazienek BLU na Forum Branży Łazienkowej

Pochwaliła się także powrotem wyższej rentowności, po przejściowych problemach związanych z kosztami uruchomienia nowego Centrum Logistycznego LogiQ w Koluszkach. W odniesieniu do rozwoju sieci  przewidywane jest otwarcie kilku nowych salonów BLU w 2018 roku, celem jest osiągnięcie liczby 50 placówek. To, na co jeszcze zwrócił uwagę Prezes salonów łazienek BLU w swojej prezentacji, to stale rosnący i przeważający udział procentowy asortymentu płytek w sprzedaży tak hurtowej, jak i detalicznej.

Wzrosty w płytkach ceramicznych, marka własna Azario i kolekcje dedykowane. To się sprzedaje w BLU

Największy wzrost sprzedaży w 2017 roku został zanotowany w sprzedaży hurtowej asortymentu płytek ceramicznych. W przypadku tego asortymentu duży wzrost zanotowano także w sprzedaży detalicznej salonów BLU.

Podkreślono, że jest to wynikiem słusznie obranej drogi dotyczącej wdrożeń i rozwoju sprzedaży kolekcji dedykowanych największych producentów i marek, m.in. Ceramika Tubądzin, Ceramika Paradyż czy Cerrad. Jednocześnie pokazano dynamiczny rozwój marki własnej Azario.

Znaczący wzrost sprzedaży marki Azario w obszarze płytek ceramicznych pozwolił na zajęcie drugiego miejsca w tej grupie asortymentowej. Największym dostawcą Refleksu obszarze płytek jest Ceramika Tubądzin, na podium jest także Ceramika Paradyż, a w dalszej kolejności Cersanit, Cerrad i Ceramika Nowa Gala.

Pozostały asortyment

W innych obszarach asortymentowych nie było w 2017 aż tak spektakularnej dynamiki sprzedaży, jak w przypadku płytek ceramicznych. Jednakże każda z grup zanotowała stabilny kilku lub kilkunasto-procentowy wzrost sprzedaży, największy w asortymencie kabin natryskowych i brodzików, a także ceramiki sanitarnej i mebli.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA