Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Geberit ujednolica identyfikację wizualną

  • Autor: Magazyn Łazienka
  • 23 sie 2013 15:24
Geberit ujednolica identyfikację wizualną

Firma Geberit ujednolica swoją identyfikację wizualną. Niedawno swoją odsłonę miała nowa wersja serwisu firmy.

REKLAMA

Firma Geberit ujednolica swoją identyfikację wizualną. Niedawno swoją odsłonę miała nowa wersja serwisu firmy (www.geberit.pl). Od tej pory jest ona taka sama, jak witryny lokalne w całej Grupie Geberit. Sama strona prezentuje się teraz zdecydowanie bardziej nowocześnie. Zarówno pod względem układu treści, jak i kolorystyki czy typografii została dopasowana do stylu stosowanego w pozostałych materiałach firmy.

Przede wszystkim jednak odwiedzający otrzymali lepszy dostęp do treści udostępnianych przez firmę. Już na wstępie serwis podzielono na sekcje dla instalatora, architekta oraz klienta indywidualnego. Dzięki temu zainteresowani szybko mogą odnaleźć informacje na interesujące ich kwestie. Układ serwisu jest przejrzysty, bazujący na wysokojakościowych zdjęciach oraz atrakcyjnie prezentuje treści.

Ponadto pod adresem www.i-love-water.pl uruchomiono (już w nowej stylistyce Grupy) podserwis poświęcony nowości firmy, toalecie myjącej AquaClean Sela. Wraz z ambasadorką marki, Melanie Winiger (aktorką, modelką, Miss Szwajcarii) firma przybliża tam tematy związane z wpływem wody na dobre samopoczucie, pokazuje działanie nowego produktu  oraz instruuje jak i gdzie można go przetestować oraz kupić.

(ak)

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA