Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 11 sty 2018 12:14
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Fot. Grupa Cermag/Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo

Grupa Cermag rozpoczyna właśnie rebranding i po przeszło 20 latach zmienia swój wizerunek, prezentując nową markę, Mo.

REKLAMA

Już w czerwcu ubiegłego roku pracownicy firmy zostali zaproszeni do współtworzenia nowej marki. To właśnie oni byli pierwszymi jurorami i testerami powołanego do życia brandu, a ich pozytywna reakcja stała się finalnym potwierdzeniem decyzji, z którą firma nosiła się już od kilku lat.

 –  Potrzeba transformacji drzemała w nas już od dawna. Czuliśmy, że rozwijamy się w nowoczesną markę, a nasza nazwa nie odzwierciedlała do końca tego kierunku rozwoju. Wiemy, że jesteśmy o wiele dalej niż w momencie zakładania firmy w 1995 roku. Nie tylko pod względem ilości oddziałów, ale także asortymentu i usług, które oferujemy  –  można przeczytać w materiałach prasowych firmy. 

Na przestrzeni 20 lat firma poszerzała sukcesywnie swoją ofertę. Jej asortyment to obecnie, poza wszystkimi rodzajami płytek dostępnych na rynku, ceramiką i armaturą, również oświetlenie, ogrzewanie, tapety, systemy elewacji, rozwiązania dla ogrodów oraz systemy rekuperacji. Oprócz tego, idąc wraz duchem czasu, oferuje usługi projektowe i doradcze we współpracy z architektami. 

Mo - co oznacza?

Prezes Tomasz Desko od kilku lat planował stworzyć nowoczesną markę. Celem było stworzenie brandu, który kojarzyłby się nie tylko - jak dotychczasowa nazwa - z ceramiką, ale oznaczał "więcej niż wnętrza...". Tak powstało Mo. Abstrakcyjna nazwa została wybrana nie przez przypadek. Może budzić skojarzenia z angielskim słowem "more" oznaczającym "więcej". Jak zaznacza firma, jej abstrakcyjny charakter sugeruje coś nie do końca zdefiniowane, coś co dopiero się formuje, zaczyna, wybiega naprzód, w stronę innowacji i trendów jutra. 

W warstwie graficznej, Mo zamknięte jest w kwadracie lub, patrząc na logotyp trójwymiarowo, w sześcianie, a więc w podstawowej jednostce przestrzeni. Rozpatrując z kolei znak w całości, czyli łącząc słowo i grafikę, mamy symbol przypominający pierwiastek chemiczny. Nie jest to przypadkowy efekt, bo ten zabieg ma wskazać na źródła i materiały, z których powstaje znaczna część asortymentu firmy – piaskowiec, aluminium, srebro, kamień czy szkło.

– Z punktu widzenia strategii marketingowej warto podkreślić, że nowa marka, mimo rewolucyjnej zmiany kodu wizualnego, cały czas czerpie z tradycyjnych wartości Grupy  Cermag – podkreślają przedstawiciele firmy. – W nomenklaturze branżowej można powiedzieć, że przechodzimy rewolucję na poziomie wizualnym, oraz ewolucję na poziomie celów i misji firmy. Dzięki temu dajemy naszym klientom gwarancję tej samej jakości, którą znają od lat i którą zbudowaliśmy na bogatym doświadczeniu Grupy Cermag – dodają.

Sprostowanie:

W portalu Ryneklazienek.pl w dniu 11 sty 2018 o godz. 12:14 pojawił się artykuł pt. „Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo”.

Zarząd Cermag Sp. z o. o. informuje, że firma Cermag nie planuje zmiany nazwy, jak również nie podejmuje obecnie żadnych działań rebrandingowych.  

Cermag jako lider na rynku łazienek buduje swoją solidną markę od ponad 32 lat.

Opisany w portalu rebranding planowany jest w spółce o nazwie Grupa Cermag (poprzednia nazwa: Cermag Poznań), która nie jest w żaden sposób powiązana z firmą oraz salonami łazienek Cermag.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Gratuluję koncepcji i ciekawego projektu Zarządowi i Właścicielom Cermag.
    • Krzysztof Dolny, 2018-01-11 17:30:42

REKLAMA

REKLAMA