REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 11 sty 2018 12:14
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Fot. Grupa Cermag/Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo
Grupa Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo

Grupa Cermag rozpoczyna właśnie rebranding i po przeszło 20 latach zmienia swój wizerunek, prezentując nową markę, Mo.

REKLAMA

Już w czerwcu ubiegłego roku pracownicy firmy zostali zaproszeni do współtworzenia nowej marki. To właśnie oni byli pierwszymi jurorami i testerami powołanego do życia brandu, a ich pozytywna reakcja stała się finalnym potwierdzeniem decyzji, z którą firma nosiła się już od kilku lat.

 –  Potrzeba transformacji drzemała w nas już od dawna. Czuliśmy, że rozwijamy się w nowoczesną markę, a nasza nazwa nie odzwierciedlała do końca tego kierunku rozwoju. Wiemy, że jesteśmy o wiele dalej niż w momencie zakładania firmy w 1995 roku. Nie tylko pod względem ilości oddziałów, ale także asortymentu i usług, które oferujemy  –  można przeczytać w materiałach prasowych firmy. 

Na przestrzeni 20 lat firma poszerzała sukcesywnie swoją ofertę. Jej asortyment to obecnie, poza wszystkimi rodzajami płytek dostępnych na rynku, ceramiką i armaturą, również oświetlenie, ogrzewanie, tapety, systemy elewacji, rozwiązania dla ogrodów oraz systemy rekuperacji. Oprócz tego, idąc wraz duchem czasu, oferuje usługi projektowe i doradcze we współpracy z architektami. 

Mo - co oznacza?

Prezes Tomasz Desko od kilku lat planował stworzyć nowoczesną markę. Celem było stworzenie brandu, który kojarzyłby się nie tylko - jak dotychczasowa nazwa - z ceramiką, ale oznaczał "więcej niż wnętrza...". Tak powstało Mo. Abstrakcyjna nazwa została wybrana nie przez przypadek. Może budzić skojarzenia z angielskim słowem "more" oznaczającym "więcej". Jak zaznacza firma, jej abstrakcyjny charakter sugeruje coś nie do końca zdefiniowane, coś co dopiero się formuje, zaczyna, wybiega naprzód, w stronę innowacji i trendów jutra. 

W warstwie graficznej, Mo zamknięte jest w kwadracie lub, patrząc na logotyp trójwymiarowo, w sześcianie, a więc w podstawowej jednostce przestrzeni. Rozpatrując z kolei znak w całości, czyli łącząc słowo i grafikę, mamy symbol przypominający pierwiastek chemiczny. Nie jest to przypadkowy efekt, bo ten zabieg ma wskazać na źródła i materiały, z których powstaje znaczna część asortymentu firmy – piaskowiec, aluminium, srebro, kamień czy szkło.

– Z punktu widzenia strategii marketingowej warto podkreślić, że nowa marka, mimo rewolucyjnej zmiany kodu wizualnego, cały czas czerpie z tradycyjnych wartości Grupy  Cermag – podkreślają przedstawiciele firmy. – W nomenklaturze branżowej można powiedzieć, że przechodzimy rewolucję na poziomie wizualnym, oraz ewolucję na poziomie celów i misji firmy. Dzięki temu dajemy naszym klientom gwarancję tej samej jakości, którą znają od lat i którą zbudowaliśmy na bogatym doświadczeniu Grupy Cermag – dodają.

Sprostowanie:

W portalu Ryneklazienek.pl w dniu 11 sty 2018 o godz. 12:14 pojawił się artykuł pt. „Cermag przechodzi rebranding i zamienia się w Mo”.

Zarząd Cermag Sp. z o. o. informuje, że firma Cermag nie planuje zmiany nazwy, jak również nie podejmuje obecnie żadnych działań rebrandingowych.  

Cermag jako lider na rynku łazienek buduje swoją solidną markę od ponad 32 lat.

Opisany w portalu rebranding planowany jest w spółce o nazwie Grupa Cermag (poprzednia nazwa: Cermag Poznań), która nie jest w żaden sposób powiązana z firmą oraz salonami łazienek Cermag.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Gratuluję koncepcji i ciekawego projektu Zarządowi i Właścicielom Cermag.
    • Krzysztof Dolny, 2018-01-11 17:30:42

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA