Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa Lixil i UNICEF chcą poprawić warunki sanitarne w ubogich krajach

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 20 sie 2018 10:34
Grupa Lixil i UNICEF chcą poprawić warunki sanitarne w ubogich krajach
Henrietta Fore, Dyrektor Wykonawczy UNICEF oraz CEO Grupy LIXIL, Kinya Seto. Fot. Materiały prasowe
Grupa Lixil i UNICEF chcą poprawić warunki sanitarne w ubogich krajach
Grupa Lixil i UNICEF chcą poprawić warunki sanitarne w ubogich krajach
Grupa Lixil i UNICEF chcą poprawić warunki sanitarne w ubogich krajach

Japońska grupa LIXIL (m.in. marka Sato, a od 2014 roku właściciel marki Grohe) łączy siły z UNICEFEM w nowym programie "Make a Splash! Toilets for All", zapowiadając poprawę warunków sanitarnych milionom osób w najuboższych krajach.

REKLAMA

Około 1/3 ludzi na całym świecie nie ma dostępu do podstawowych rozwiązań sanitarnych, z czego 892 miliony osób nie mają wyboru i muszą załatwiać swoje potrzeby fizjologiczne na zewnątrz. Otwarta defekacja jest jedną z najwyraźniejszych oznak skrajnego ubóstwa i nierówności. UNICEF, największa na świecie organizacja humanitarna niosąca pomoc dzieciom oraz LIXIL, marka, która tworzy pionierskie rozwiązania sanitarne dla gospodarstw domowych, łączą swoje siły w ramach partnerstwa, aby pomóc w uzyskaniu dostępu do bezpiecznych i czystych toalet.

Choroby związane z wodą i jakością warunków sanitarnych są jedną z głównych przyczyn śmierci dzieci poniżej 5. roku życia, której można było zapobiec. Każdego roku na całym świecie umiera 288 000 dzieci w tym wieku z powodu zakażeń biegunkowych wywołanych brakiem dostępu do czystej wody i odpowiednich warunków sanitarnych. Współpraca pod nazwą „Make a Splash! Toilets for All” ma prowadzić do uzyskania dostępu do odpowiednich i godziwych warunków sanitarnych i higienicznych dla wszystkich ludzi oraz eliminacji problemu otwartej defekacji do roku 2030.

Niemal 800 dzieci każdego dnia umiera w wyniku biegunki spowodowanej zanieczyszczoną wodą, nieodpowiednimi warunkami sanitarnymi i niską higieną - powiedziała Henrietta Fore, Dyrektor Wykonawczy UNICEF.

UNICEF i LIXIL współpracowały już na rzecz społeczności w Afryce, gdzie dostarczane były toalety zaprojektowane przez LIXIL. Sukces skłonił obydwu partnerów do zbadania nowych możliwości rozwoju ich współpracy, której celem jest poprawa warunków sanitarnych na całym świecie.

Czytaj także: Unikalne narzędzie na rynku: konfigurator armatury prysznicowej

Nowy, wspólny projekt jest jednym z najbardziej ambitnych przedsięwzięć, które dotychczas zrealizował UNICEF. Wskazuje on nowy kierunek organizacji, opierający się na współpracy z przedsiębiorstwami, które wykorzystują trzon swojej działalności w różnym zakresie, by znacząco wpływać na poprawę jakości życia dzieci. To także pierwsze globalna współpraca UNICEF związana z gospodarką wodną, warunkami sanitarnymi i higieną oraz pierwsza w takim zakresie współpraca z japońską firmą.

Partnerska współpraca pomiędzy UNICEF i LIXIL obejmie m.in. uruchomienie programów rynkowych, które pomogą stworzyć odpowiednią gospodarkę sanitarną oraz zagwarantują dostępność produktów sanitarnych w niskiej cenie tym, którzy ich najbardziej potrzebują. Projekt obejmie na początku Etiopię, Tanzanię i Kenię.

Jak podkreśla Kinya Seto, CEO Grupy LIXIL: W wielu krajach „kryzys sanitarny” ma niszczące konsekwencje dla zdrowia publicznego i zmniejsza szanse dzieci na dobrą przyszłość, ponieważ zmusza je do rezygnacji ze szkoły z powodu braku dostępu do łazienek i toalet. Jako światowy lider w branży rozwiązań sanitarnych i twórca marki SATO, której produkty są projektowane z myślą o rynkach rozwijających się, zauważamy, że poprawa jakości życia ludzi na całym świecie jest możliwa, dzięki tworzeniu odpowiednich standardów sanitarnych. To pozwala również kreować prawdziwą wartość społeczną.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA