Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa PSB może się pochwalić 300. marketami "Mrówka" w Polsce

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 11 cze 2019 10:50
Grupa PSB może się pochwalić 300. marketami "Mrówka" w Polsce
Około 3,5 miliona gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. Łączne przychody Mrówek w 2018 r. przychody całej sieci wyniosły 2,2 mld zł i osiągnęły 20% dynamikę wzrostu. Fot. PSB
Grupa PSB może się pochwalić 300. marketami "Mrówka" w Polsce
Grupa PSB może się pochwalić 300. marketami "Mrówka" w Polsce
Grupa PSB może się pochwalić 300. marketami "Mrówka" w Polsce

Tylko od samego początku tego roku powstało już 15 marketów "Mrówka". Tak dynamiczny rozwój sieci spowodował że PSB dysponuje już 300 sklepami typu dom i ogród pod tą marką.

REKLAMA

Nowe sklepy "Mrówka" zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łoniów, Mogilno, Łososina, Poddębice, Chmielnik, Łochów, Błażowa, Podrzecze, Gołubie, Korsze, Łowicz, Września, Ostrów Mazowiecka, Dobre Miasto oraz Jasionówka. Do końca roku planujemy uruchomienie jeszcze kilkunastu marketów.  

300. sklep "Mrówka" został otwarty 8 czerwca br. w Jasionówce (na Podlasiu). Inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EJ" Józef Janusz Zamojtuk, które od 1995 r. zajmuje się hurtową i detaliczną sprzedażą materiałów budowlanych i rolnych. Placówka ma  570 mkw. powierzchni sprzedaży oraz ogród zewnętrzny (250 mkw.), znajduje w niej zatrudnienie 15 osób.   

Czytaj także: Kinga Konopko, Architect Support: o udanej współpracy między salonami łazienkowymi i architektami

Sieć PSB "Mrówka" dysponuje łącznie 395 tys. m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 5700 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do renowacji oraz utrzymania domów, mieszkań i ogrodów.

Około 3,5 miliona gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. Łączne przychody "Mrówek" w 2018 r. przychody całej sieci wyniosły 2,2 mld zł i osiągnęły 20% dynamikę wzrostu.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA