Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa PSB wśród najlepszych polskich marek

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 29 maj 2017 09:48
Grupa PSB wśród najlepszych polskich marek
Fot. Grupa PSB
Grupa PSB wśród najlepszych polskich marek

Grupa Polskie Składy Budowlane znalazła się na 35 miejscu w zestawieniu „Top 100 Brands”, w kategorii „pozaspożywczy handel detaliczny”, najwyżej wśród marek reprezentujących sektor materiałów budowlanych oraz „dom i ogród”.

REKLAMA

Po raz pierwszy w Polsce znana firma doradcza KPMG przeprowadziła badania doświadczeń klientów z markami, korzystała przy tym z już stosowanych metodologii na najbardziej konsumencko rozwiniętych rynkach świata. Analizy KPMG objęły 200 marek z 9 branż, przy czym były to tylko marki, które bezpośrednio klientom sprzedają produkty lub usługi i mają możliwie największe pokrycie geograficzne w kraju. Badanie odbyło się w I kwartale 2017 roku na próbie 5000 polskich konsumentów.

Zestawienie obejmuje 100 marek, które zostały najlepiej ocenione przez klientów pod kątem ich doświadczeń w 6 filarach. Są nimi wiarygodność, rozwiazywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia, czyli umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta i zrozumienie jego emocji. Aż dwie trzecie skłonności konsumenta do polecenia danej marki rodzinie i znajomym determinują właśnie te filary. Pozostała część wynika z zupełnie przypadkowych czynników np. pogoda czy humor konsumenta.

Z opracowania wynika, iż w Polsce podstawowym filarem dla usatysfakcjonowania klienta jest wiarygodność danej marki w kontekście wzbudzania zaufania i dotrzymywania słowa. Polacy doceniają dotrzymywanie obietnic marki, szczere informowanie o ważnych elementach oferty oraz rzeczywiste działanie w interesie klienta. Wyniki badań opublikował miesięcznik Forbes.

W zestawieniu 100 marek dokładnie połowa ma polskie korzenie, to wyraźnie pokazuje, że polscy konsumenci, po zachłyśnięciu się dostawcami i produktami zagranicznymi w pierwszym okresie transformacji zaczynają coraz bardziej doceniać rodzimych dostawców. Rodzimi przedsiębiorcy coraz bardziej skutecznie potrafią konkurować w zakresie zarządzania doświadczeniami konsumentów.

 Tekst: Mirosław Lubarski, dyrektor marketingu, Grupa PSB

 

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA