Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 21 lis 2014 10:45
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
RetailShow 2014, Warszawa (19-20.11.2014), Fot. Arkadiusz Kaczanowski
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności
Handel się zmienia – więcej elektroniki i mobilności

Zakończyły się targi RetailShow 2014. Wydarzenie było okazją do spotkania z firmami, które świadczą usługi dla handlu i pomagają aranżować sklepy i salony sprzedaży.

REKLAMA

Największy nacisk był położony na rozwiązania mające zastosowanie w branży FMCG, ale nie brakowało firm z ofertą dla szeroko pojętego handlu, w tym współpracujących ze sklepami z wyposażeniem domu. Wystawiało się wiele firm pracujących nad jakością ekspozycji – od detali jak ekspozytory czy oznaczenia cenowe, po całościowe aranżacje i wyposażenie punktów handlowych. Zwracały uwagę stoiska firm oświetleniowych, które były atrakcyjnie zaaranżowane, a eksperci marek służyli chętnie radą i wskazówkami. Uzupełnieniem były prezentacje firm zajmujących się kompleksowym urządzaniem sklepów i salonów – głównie biur projektowych z dużym doświadczeniem w tworzeniu dla znanych marek, ale też salonów meblowych, wnętrzarskich oraz łazienkowych.

Mocną reprezentację miały też firmy zajmujące się płatnościami elektronicznymi i rozwiązaniami IT dla handlu. Wśród nowych trendów na pewno warto nadmienić rosnącą popularność rozwiązań mobilnych, które czynią sprzedawcę mniej przywiązanym do biurka, a pozwalają swobodnie poruszać się po salonie, jednocześnie dając możliwość atrakcyjniejszego prezentowania produktu na urządzeniach mobilnych typu tablet. Nie brakowało też rozwiązań, które poszerzają część ekspozycyjną o elementy multimedialne. Licznie prezentowały się firmy usprawniające wprowadzanie mechanizmów e-commerce oraz narzędzia B2B. 

- W 2012 roku handel internetowy osiągnął wartość 21,5 mld zł, co stanowi niecałe 4 proc. sprzedaży detalicznej w tamtym okresie, jednak jego dynamika znacznie przewyższa dynamikę całej sprzedaży detalicznej. W 2013 roku warrtość e-handlu zbliżyła się do 25 mld zł – podkreślają organizatorzy, co tłumaczy coraz mocniejszą obecność sektora IT na tego typu imprezie.

Uzupełnieniem wydarzenia była płatna konferencja Retail Congress oraz cykl dostępnych dla każdego uczestnika targów warsztatów poświęconych elementom aranżacji sklepów wpływającym na odbiór przez klienta czy budowaniu sieci franczyzowych opartych na zdrowych zasadach biznesowych.

RetailShow 2014 odbył się między 19 a 20 listopada 2014 w warszawskim centrum Expo XXI.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA