Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"

  • Autor: redakcja magazynu Łazienka
  • 21 lip 2014 10:38
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"
fot. Dornbracht
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"
Inspiracje do łazienki i spa - w magazynie "Dornbracht Bathroom"

W ramach wprowadzania motta marki „Culturing Life“ Dornbracht przedstawia swój nowy magazyn, w którym znaleźć można pomysły i rozwiązania przeznaczone do łazienek i spa.

REKLAMA

Po ukazaniu się „the Spirit of Water“, magazynu poświęconego fascynacji żywiołem wody nowy, 220-stronicowy magazyn z wielkoformatowymi, pełnymi emocji ilustracjami z bogatą oprawą stanowi inspirację dla takich przestrzeni życiowych jak łazienka i spa.

Podczas gdy „the Spirit of Water“ poświęcony był szczególnie pasji związanej z wodą oraz wszelkimi sposobami jej "podawania", w „Dornbracht Bathroom“ manifestuje się styl nowego motta marki „Culturing Life“: współbrzmienie technologii i świadomości zdrowego stylu życia oraz podniesienie jakości tego ostatniego dzięki pomysłowym sposobom wykorzystania wody.

Motto marki oznacza uproszczenie i intensyfikację życia za pomocą zindywidualizowanych rozwiązań produktowych i systemowych. Ten wymóg stał się już w 2013 r. podstawą konsekwentnego rozszerzenia przez firmę portfolio produktów, które są specjalnie do siebie dopasowanymi zastosowaniami, jak np. Foot Bath.

- „Culturing Life" to przyszłościowy "sterownik" dla nowego pojęcia spa i kultury łazienki“ - tłumaczy prezes Andreas Dornbracht. - Nasz magazyn, jako źródło inspiracji i orientacji, to ważny krok na drodze do jeszcze bardziej żywego przekazu "Culturing Life".

Koncepcja magazynu odzwierciedla zarazem intensywność zajmowania się tematyką potrzeb w łazience. Centralnym punktem jest przegląd wszystkich wzorniczych serii Dornbracht oraz zakresów kompetencyjnych marki: Transforming Water, Performing Water i Smart Water. Natomiast wymóg artystyczno-kulturalny znajduje swój wyraz w dokumentacji Culture Project. Projekty poświęcone kulturze, zainicjowane przez producenta we współpracy z artystami, designerami i filozofami, prowokują co rusz nowe dyskursy, pomysły i inspiracje, które wpływają następnie na koncepcję poszczególnych produktów. W ten sposób na stworzenie architektury rytualnej wpłynęły znacząco obserwacje różnych czynności związanych z procesami oczyszczania.

Każdy rozdział rozpoczyna się pytaniem, mającym skłonić czytelnika do refleksji na temat jego osobistych potrzeb: Jak działa woda na moje samopoczucie? Jaki przynosi efekt tworzenie i konstruowanie pomieszczeń według rytualnych zasad? Jak należy wyposażyć zróżnicowane strefy w łazience, by odpowiadały moim osobistym potrzebom?

Jednej z możliwych odpowiedzi udziela część „My bathroom“. Znaleźć w niej można kwintesencję nowej indywidualnej architektury łazienkowej bazującej na "Samplingu", czyli koncepcji modułowej, polegającej na łączeniu wszystkich oferowanych serii i wzorów w zakresie zastosowań i miejsc wypływu wody oraz sterowania nimi. Dornbracht zaoferował "Sampling" do łazienki i spa, a dzięki poradnikowi online w zakresie produktów na portalu firmy stworzył narzędzie dla projektantów łazienek oprowadzające po całym portfolio produktów, które umożliwia konfigurację zastosowań w zakresie umywalek, natrysku i wanny - w zależności od potrzeb klienta.

Magazyn „Dornbracht Bathroom“ dostępny jest od zaraz i można go zamówić lub pobrać w formie pliku na stronie internetowej firmy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA