Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 31 marz 2017 16:05
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
Stoisko firmy Grohe na targach ISH. Fot. Grohe
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami

Stoisko Grohe na tegorocznych targach ISH imponowało pokazem światła i wody, nastrojową muzyką oraz nowościami z wielu segmentów: od inteligentnego domu po ceramikę sanitarną.

REKLAMA

 „WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT” („WODA INTELIGENCJA PRZYJEMNOŚĆ”). To motto GROHE na targach ISH 2017. Jest ono wyrazem inteligentnych rozwiązań, które opierają się na obietnicy płynącej z hasła „Pure Freude an Wasser” („Czysta przyjemność wody”). Jego odzwierciedleniem był plan tegorocznego stoiska GROHE.

Targi ISH odbyły się ponownie w Forum Messe Frankfurt, imponującym, przeszklonym budynku w kształcie elipsy. Na stoisku można było zwiedzić świat produktów GROHE, uczestniczyć w imponujących prezentacjach i podziwiać efektywną aranżację. Poszczególne obszary stoiska, ułożone w promienisty wzór, prezentowały unikatowe produkty GROHE. Wiele z nich zostało pokazanych po raz pierwszy.

Spragnieni orzeźwienia goście przybywający do lobby skąpanego w świetle budynku Forum, trafili w odpowiednie miejsce. Zimna woda – gazowana lub niegazowana – i świeżo parzona herbata były podawane w dwóch bufetach Aqua Bars, wyposażonych w systemy wodne GROHE Blue i GROHE Red. Po wejściu do stoiska, którego poszczególne sekcje zostały ułożone promieniowo, uwagę przyciągała z pewnością, zlokalizowana na pierwszym planie specjalna wystawa wszystkich nowych produktów marki GROHE, ukryta za kurtyną wodną, pojawiającą się i znikającą w regularnych odstępach czasu. Ten multimedialny spektakl podkreślały ogromne ekrany projekcyjne.

Goście odwiedzający stoisko GROHE mogli zobaczyć wiele ekscytujących innowacji technologicznych. Sekcja łazienek zaprezentowała największą ofertę produktową w całej branży sanitarnej. Jej głównym bohaterem była kolekcja nowych baterii Essence o zróżnicowanych kształtach, kolorach i powłokach. W dziale pryszniców znalazły się nowe projekty i rozwiązania technologiczne.

Do specjalnych atrakcji można było zaliczyć nowy luksusowy system prysznicowy AquaSymphony, który zapewnia unikalne przeżycia w niepowtarzalnym, prywatnym spa. Z głośników Bang & Olufsen Celestial, opcjonalnie montowanych na górze, popłynęły dźwięki w jakości hi-fi. Perfekcyjną oprawę muzyczną zapewnił światowej klasy DJ Moguai, którego nowy utwór zatytułowany „Rain” powstał na zlecenie GROHE. Jego premiera odbyła się na targach ISH.

W trakcie tegorocznych targów ISH, GROHE zaprezentowało się jako dostawca kompletnych rozwiązań do łazienek. Oprócz toalety myjącej GROHE Sensia Arena goście mogli zobaczyć zupełnie nową linię produktów – kolekcje ceramiki. Pokazane razem z dopasowanymi bateriami GROHE, wabiły widzów urokiem idealnie urządzonych łazienek. Nowa ceramika łazienkowa została zaprojektowana we współpracy z japońską firmą LIXIL, która również zaznaczyła swoją obecność na stoisku GROHE w postaci głównej atrakcji – koncepcyjnej łazienki, zaprojektowanej przez architekta Shigeru Ban.

Instalatorom z pewnością przypadła do gustu strefa Professional, w której można było znaleźć nowe projekty instalacyjne oraz innowacyjne produkty do użytku w obiektach publicznych i prywatnych.

Żywe kolory nowych baterii Essence Professional wprowadziły gości do salonu kuchennego, gdzie mogli oni wypróbować nowe baterie zlewozmywakowe z funkcją FootControl oraz pozostałe innowacyjne technologie marki GROHE przeznaczone do kuchni. Zwiedzanie umilały pyszne napoje, przygotowane z wody z systemów GROHE Blue i GROHE Red, które serwował zespół obsługujący stoisko GROHE.

Wszyscy zainteresowani jeszcze głębszym zanurzeniem się w świat produktów marki GROHE, mogli to zrobić w specjalnej sekcji kinowej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA