Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 31 marz 2017 16:05
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
Stoisko firmy Grohe na targach ISH. Fot. Grohe
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami
ISH 2017: stoisko Grohe z wieloma (zaskakującymi) nowościami

Stoisko Grohe na tegorocznych targach ISH imponowało pokazem światła i wody, nastrojową muzyką oraz nowościami z wielu segmentów: od inteligentnego domu po ceramikę sanitarną.

REKLAMA

 „WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT” („WODA INTELIGENCJA PRZYJEMNOŚĆ”). To motto GROHE na targach ISH 2017. Jest ono wyrazem inteligentnych rozwiązań, które opierają się na obietnicy płynącej z hasła „Pure Freude an Wasser” („Czysta przyjemność wody”). Jego odzwierciedleniem był plan tegorocznego stoiska GROHE.

Targi ISH odbyły się ponownie w Forum Messe Frankfurt, imponującym, przeszklonym budynku w kształcie elipsy. Na stoisku można było zwiedzić świat produktów GROHE, uczestniczyć w imponujących prezentacjach i podziwiać efektywną aranżację. Poszczególne obszary stoiska, ułożone w promienisty wzór, prezentowały unikatowe produkty GROHE. Wiele z nich zostało pokazanych po raz pierwszy.

Spragnieni orzeźwienia goście przybywający do lobby skąpanego w świetle budynku Forum, trafili w odpowiednie miejsce. Zimna woda – gazowana lub niegazowana – i świeżo parzona herbata były podawane w dwóch bufetach Aqua Bars, wyposażonych w systemy wodne GROHE Blue i GROHE Red. Po wejściu do stoiska, którego poszczególne sekcje zostały ułożone promieniowo, uwagę przyciągała z pewnością, zlokalizowana na pierwszym planie specjalna wystawa wszystkich nowych produktów marki GROHE, ukryta za kurtyną wodną, pojawiającą się i znikającą w regularnych odstępach czasu. Ten multimedialny spektakl podkreślały ogromne ekrany projekcyjne.

Goście odwiedzający stoisko GROHE mogli zobaczyć wiele ekscytujących innowacji technologicznych. Sekcja łazienek zaprezentowała największą ofertę produktową w całej branży sanitarnej. Jej głównym bohaterem była kolekcja nowych baterii Essence o zróżnicowanych kształtach, kolorach i powłokach. W dziale pryszniców znalazły się nowe projekty i rozwiązania technologiczne.

Do specjalnych atrakcji można było zaliczyć nowy luksusowy system prysznicowy AquaSymphony, który zapewnia unikalne przeżycia w niepowtarzalnym, prywatnym spa. Z głośników Bang & Olufsen Celestial, opcjonalnie montowanych na górze, popłynęły dźwięki w jakości hi-fi. Perfekcyjną oprawę muzyczną zapewnił światowej klasy DJ Moguai, którego nowy utwór zatytułowany „Rain” powstał na zlecenie GROHE. Jego premiera odbyła się na targach ISH.

W trakcie tegorocznych targów ISH, GROHE zaprezentowało się jako dostawca kompletnych rozwiązań do łazienek. Oprócz toalety myjącej GROHE Sensia Arena goście mogli zobaczyć zupełnie nową linię produktów – kolekcje ceramiki. Pokazane razem z dopasowanymi bateriami GROHE, wabiły widzów urokiem idealnie urządzonych łazienek. Nowa ceramika łazienkowa została zaprojektowana we współpracy z japońską firmą LIXIL, która również zaznaczyła swoją obecność na stoisku GROHE w postaci głównej atrakcji – koncepcyjnej łazienki, zaprojektowanej przez architekta Shigeru Ban.

Instalatorom z pewnością przypadła do gustu strefa Professional, w której można było znaleźć nowe projekty instalacyjne oraz innowacyjne produkty do użytku w obiektach publicznych i prywatnych.

Żywe kolory nowych baterii Essence Professional wprowadziły gości do salonu kuchennego, gdzie mogli oni wypróbować nowe baterie zlewozmywakowe z funkcją FootControl oraz pozostałe innowacyjne technologie marki GROHE przeznaczone do kuchni. Zwiedzanie umilały pyszne napoje, przygotowane z wody z systemów GROHE Blue i GROHE Red, które serwował zespół obsługujący stoisko GROHE.

Wszyscy zainteresowani jeszcze głębszym zanurzeniem się w świat produktów marki GROHE, mogli to zrobić w specjalnej sekcji kinowej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA