Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 18 lis 2014 10:28
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
RetailShow 2013. Fot. ECP Polska.
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014
Jak lepiej sprzedawać - startują targi RetailShow 2014

Od 19 do 20 listopada w Warszawie potrwają V Międzynarodowe Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014.

REKLAMA

Targi oraz konferencja odbędą się w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z atrakcji wydarzenia będzie Modelowy Sklep o pow. 200 m kw, który został zaprojektowany w oparciu o światowe trendy, a który będzie znajdował się w centralnym punkcie hali. Z kolei towarzyszący targom konkurs „Innowacje Handlu 2014” wyłoni najnowocześniejsze produkty branży handlowej w 11 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. 

Targi RetailShow reklamują się jako największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Firmy zaprezentują tam najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Wystawcy będą mieli możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z osobami zarządzającymi w sieciach handlowych: spożywczych, odzieżowych, RTV/AGD, budowlanych i wyposażenia wnętrz, drogeryjnych i salonikach prasowych, a także sieciach sklepów przy stacjach paliw. Targi odwiedzają także osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, zarządcy i najemcy centrów handlowych, przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla sklepów oraz lokalni dystrybutorzy.

Pierwszego dnia Targów odbędzie się też całodniowa konferencja Retail Congress 2014, podczas której specjaliści z Polski i zagranicy zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz omówią nowy model sprzedaży wielokanałowej. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne: „Shop Concept”, „Shopping Experience” oraz „Omnichannel Retailing”.

V Targi RetailShow odbędą się w dniach 19-20 listopada 2014 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska Sp. z o.o., Sp. k. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA