Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 28 paź 2015 12:32
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Interior Business Congress 2015. / fot. materiały prasowe organizatora
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015
Jak tworzyć markę wnętrzarską - dyskusje na Interior Business Congress 2015

W warszawskim Business Centre Club, 22 października br. odbył się Interior Business Congress. Goście wysłuchali wykładów i dyskusji ekspertów o przyszłorocznych trendach w tworzeniu i rozwijaniu marki w branży wyposażenia wnętrz.

REKLAMA

Ideą siódmej edycji kongresu była pomoc polskim firmom w kreowaniu marki, dzięki której mogą się wyróżniać na rynku i zwiększać sprzedaż. Program spotkania obejmował zagadnienia związane z komunikacją między firmą a klientami, zarówno w relacjach B2B, jak i B2C.

Ze względu na to, że targi stanowią istotną platformę dla komunikowania marki, to właśnie przedstawiciele targów – krajowych, regionalnych i międzynarodowych, zostali zaproszeni do udziału w kongresie. Pokazali oni metody wystawienniczego marketingu wspierającego markę.

Józef Szyszka („Meble Polska”, „Home Decor”, „Arena Design”) podkreślał znaczenie największych w kraju targów branży meblowej i wnętrzarskiej. Ich zaletą jest szansa na dotarcie do największej grupy docelowej.

Agnieszka Pilars z Promedia („Interior Design Forum”) zaprezentowała zalety udziału w jedynych w Polsce targach tekstyliów domowych, które gwarantują komunikację ze specjalistyczną grupą docelową.

Małgorzata Chomiuk („Vivanti”, „Cadeaux”) przekonywała, że dzięki udziałowi w targach regionalnych w Niemczech można rozpoznać lokalny rynek i w ekonomiczny sposób zyskać wiedzę, jak rozpocząć działania sprzedażowe w tym kraju.

Natomiast Piotr Łukaszewicz („Heimtextil”, „Christmasworld”, „Ambiente”, „Light+Building”) zwrócił uwagę na globalną skalę frankfurckich targów. Udział w nich stanowi szansę na skomunikowanie się z rzeszą zwiedzających z całego świata. To powoduje, że coraz więcej firm z Polski chce wystawiać się we Frankfurcie. Osoby zainteresowane rozwojem marki na rynkach poza europejskich dowiedziały się dużo na temat możliwości dotarcia do klientów z Azji i Ameryki.

Maciej Wilk (HKTDC) mówił o możliwościach, jakie daje obecność na targach w Hongkongu. Przedstawił to miejsce jako bramę do rynku chińskiego, który wczoraj był „fabryką świata”, dziś jest ogromnym rynkiem konsumenckim, a jutro będzie źródłem globalnego kapitału.

Natomiast Jerzy Osika z Promedia (polski przedstawiciel „International Home&Housewares Show”) zaprezentował szerokie możliwości zaistnienia marki na rynku amerykańskim poprzez udział w największych targach wyposażenia wnętrz, które odbywają się co roku w Chicago.

W drugiej części kongresu była mowa o marce w omnichannel. Goście wysłuchali prezentacji specjalistów od e-commerce, którzy informowali o sposobach skutecznego, spójnego promowania marki obecnej w różnych kanałach sprzedażowych. Piotr Urbaniak z Traffic Trends podkreślał znaczenie aktywnego i świadomego korzystania z możliwości wyszukiwarki google, co aktualnie powinno być fundamentem każdej strategii marketingowej. Zachęcał do inwestycji w pozycjonowanie, promocje w mediach społecznościowych oraz w zaawansowane i zróżnicowane kampanie reklamowe. Odświeżające spojrzenie na digital w branży wnętrzarskiej zaprezentował Dariusz Szpak z OX Media. Internet przedstawił jako nośnik wyróżniających się przekazów o marce. Namawiał do podkreślania tego, w czym dana marka jest najlepsza, przez co ma być identyfikowana. Gości kongresu zainteresowały też takie tematy, jak: skuteczna kreacja marki, czy: jak TY możesz stać się marką, które zaprezentował Jerzy Osika, prezes firmy Promedia. Uwieńczeniem Interior Business Congress był panel dyskusyjny poświęcony trendom w zarządzaniu marką, który moderował Jerzy Osika.

Podczas kongresu poznaliśmy też tegorocznego polskiego laureata konkursu Global Innovation Awards. Zwycięzcą krajowej edycji GIA jest Bed&Breakfast Home (BBHome). Nagrodzona firma będzie reprezentować nasz kraj podczas światowego finału konkursu, który odbędzie się 5 marca 2016 r. w Chicago. Przedstawiciel zwycięskiego sklepu zwiedzi również rozpoczynające się tego dnia w tym mieście targi International Home+Housewares Show. 

Organizatorem Interior Business Congress jest firma Promedia. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA