Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 03 sie 2016 09:02
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Warsztaty w Szanghaju/ fot. G.E.T. Casa
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek

Chiny stanowią drugą pod względem wielkości gospodarkę świata. Na tamtejszym rynku swych szans szukają więc producenci z całego świata, reprezentujący wiele różnych branż. Aktywny jest tam również sektor płytek ceramicznych.

REKLAMA

Dzieje się - pomimo wielu barier, jakie przed firmami stawia chiński rynek. Są wśród nich np. regulacje wewnętrzne dotyczące ograniczeń wielkości udziałów zagranicznych w firmach działających w niektórych ważnych sektorach i różnice kulturowe.

Bariery te próbuje przełamać włoski producent płytek ceramicznych - Ceramica Sant'Agostino. Firma nawiązała współpracę chińskim przedsiębiorstwem G.E.T. Casa, które na terenie Chin posiada 26 showroomów, w których sprzedaje importowane płytki ceramiczne, parkiety oraz tapety.

Ceramica Sant'Agostino wspólnie z G.E.T. Casa zorganizowała konkurs "G.E.T. Casa for Ceramica Sant'Agostino Design Award - GSDA" dla ponad tysiąca chińskich architektów i projektantów. Ich zadaniem jest stworzenie prac plastycznych na wyjątkowym "płótnie" - płytkach z kolekcji Digitalart wyprodukowanych przez Ceramica Sant'Agostino.

Konkurs potrwa od lipca 2016 do kwietnia 2017 roku. W tym czasie na jego potrzeby salony G.E.T. Casa, w których będzie się odbywał, zamienią się w pracownie i galerie sztuki, gdzie uczestnicy tworzą i wystawiają swoje prace.

Organizatorzy przyznają trzy nagrody - "Most Popular Asia Award", "Best Product Design Award" oraz "Most Creative Design Asia Award".

Laureat "Most Popular Asia Award" zostanie wyłoniony w głosowaniu internetowym - ponad tysiąc zdjęć z prac zostanie przesłane na platformę WeChat, gdzie począwszy od połowy września internauci będą mogli wybrać zwycięzcę.

Pozostałych laureatów wybierze jury składające się z Luisy Bocchietto - znanego architekta, prezes ICSID (Międzynarodowa Rada Stowarzyszeń Wzornictwa Przemysłowego), Simony Finessi - prezes ARCHMARATHON Awards, jednej z najważniejszych międzynarodowych nagród w dziedzinie architektury, wydawcy i redaktora naczelnego platformy Architecture & Design i Roberta Mutti - architekta i bloggera.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Pani Anno ten motyw na kaflach z szmatami nie przejdzie w Chinach. Oni zarzucając nasze sklepy swoimi ciuchami i tym samym mówią nie tędy droga. Trzeba mierzyć w ich pustkowie i namiary brać krajobrazowe które pod naszymi stopami i dłońmi pustynię Gobi ożywią i w tym kierunku trzeba „pinyin” wspomagać. Nasze miejskie \"Columbia Livia\" przesiedlać stopniowo w tamte rejony i takie motywy trzeba drukować na paradyżach tak sobie myślę.
    • _arp, 2016-11-18 20:38:43

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA