Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 03 sie 2016 09:02
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Warsztaty w Szanghaju/ fot. G.E.T. Casa
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek
Jak zaistnieć na rynku chińskim? Przykładem włoski producent płytek

Chiny stanowią drugą pod względem wielkości gospodarkę świata. Na tamtejszym rynku swych szans szukają więc producenci z całego świata, reprezentujący wiele różnych branż. Aktywny jest tam również sektor płytek ceramicznych.

REKLAMA

Dzieje się - pomimo wielu barier, jakie przed firmami stawia chiński rynek. Są wśród nich np. regulacje wewnętrzne dotyczące ograniczeń wielkości udziałów zagranicznych w firmach działających w niektórych ważnych sektorach i różnice kulturowe.

Bariery te próbuje przełamać włoski producent płytek ceramicznych - Ceramica Sant'Agostino. Firma nawiązała współpracę chińskim przedsiębiorstwem G.E.T. Casa, które na terenie Chin posiada 26 showroomów, w których sprzedaje importowane płytki ceramiczne, parkiety oraz tapety.

Ceramica Sant'Agostino wspólnie z G.E.T. Casa zorganizowała konkurs "G.E.T. Casa for Ceramica Sant'Agostino Design Award - GSDA" dla ponad tysiąca chińskich architektów i projektantów. Ich zadaniem jest stworzenie prac plastycznych na wyjątkowym "płótnie" - płytkach z kolekcji Digitalart wyprodukowanych przez Ceramica Sant'Agostino.

Konkurs potrwa od lipca 2016 do kwietnia 2017 roku. W tym czasie na jego potrzeby salony G.E.T. Casa, w których będzie się odbywał, zamienią się w pracownie i galerie sztuki, gdzie uczestnicy tworzą i wystawiają swoje prace.

Organizatorzy przyznają trzy nagrody - "Most Popular Asia Award", "Best Product Design Award" oraz "Most Creative Design Asia Award".

Laureat "Most Popular Asia Award" zostanie wyłoniony w głosowaniu internetowym - ponad tysiąc zdjęć z prac zostanie przesłane na platformę WeChat, gdzie począwszy od połowy września internauci będą mogli wybrać zwycięzcę.

Pozostałych laureatów wybierze jury składające się z Luisy Bocchietto - znanego architekta, prezes ICSID (Międzynarodowa Rada Stowarzyszeń Wzornictwa Przemysłowego), Simony Finessi - prezes ARCHMARATHON Awards, jednej z najważniejszych międzynarodowych nagród w dziedzinie architektury, wydawcy i redaktora naczelnego platformy Architecture & Design i Roberta Mutti - architekta i bloggera.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Pani Anno ten motyw na kaflach z szmatami nie przejdzie w Chinach. Oni zarzucając nasze sklepy swoimi ciuchami i tym samym mówią nie tędy droga. Trzeba mierzyć w ich pustkowie i namiary brać krajobrazowe które pod naszymi stopami i dłońmi pustynię Gobi ożywią i w tym kierunku trzeba „pinyin” wspomagać. Nasze miejskie \"Columbia Livia\" przesiedlać stopniowo w tamte rejony i takie motywy trzeba drukować na paradyżach tak sobie myślę.
    • _arp, 2016-11-18 20:38:43

REKLAMA

REKLAMA