Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Kaldewei wdraża nowy styl prezentacji marki

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 17 kwi 2015 13:35
Kaldewei wdraża nowy styl prezentacji marki
fot. Kaldewei
Kaldewei wdraża nowy styl prezentacji marki
Kaldewei wdraża nowy styl prezentacji marki
Kaldewei wdraża nowy styl prezentacji marki

Kaldewei wprowadził nową koncepcję prezentacji marki. Stworzyła ją agencja Kolle Rebbe. Po raz pierwszy zaprezentowano ją na targach ISH 2015.

REKLAMA

Nowy styl prezentacji Kaldewei można było zobaczyć podczas targów ISH.

Centralny element – kaligraficzne pociągnięcie pędzlem – oparty jest na japońskiej kulturze redukcji. Ślad pędzla ma symbolizować proces tworzenia u podstaw którego leżą inspiracja oraz kreatywność tak charakterystyczne dla architektury, sztuki projektowania wnętrz i przedmiotów użytkowych. Jest on też motywem przewodnim wskazującym sposób komunikacji marki, prowadził też gości przez poszczególne segmenty tematyczne ekspozycji Kaldewei na ISH. Odwiedzający stoisko niemieckiego producenta mieli dzięki temu zobaczyć pewien rodzaj interakcji istniejący pomiędzy człowiekiem i produktem.

Tegoroczne stoisko Kaldewei było nie tylko największe w historii firmy, ale przede wszystkim wyróżniało się architekturą pozbawioną kątów prostych. Pojedyncze promienie światła przecinały powierzchnię stoiska tworząc trójwymiarowe obrazy, na których tle prezentowane są poszczególne segmenty tematyczne. Na inspirowanej blaskiem światła ekspozycji zachodziły gry pomiędzy perspektywą i proporcją. Producentowi chodziło o to by, goście odwiedzający tegoroczną wystawę mogli podziwiać nowości marki pod wieloma kątami i mogli je odbierać za pomocą wielu zmysłów. Autorem projektu była wielokrotnie nagradzana za swoje osiągnięcia agencja Schmidhuber z Monachium. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA