REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 11 kwi 2018 09:39
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu, Ceramika Paradyż
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż na Forum Branży Łazienkowej

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu, Ceramika Paradyż weźmie udział w panelu "Wyzwanie – dobra koniunktura. Przyszłość rozwoju branży łazienkowej", podczas V edycji Forum Branży Łazienkowej.

REKLAMA

Karolina Wesołowska z branżą marketingową związana jest od 14 lat, z branżą budowlaną od lat 10. Doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital.

Obecnie w Ceramice Paradyż pełni funkcję dyrektora marketingu. Zanim związała się z polskim, wiodącym producentem płytek ceramicznych, dla szwajcarskiej marki Hoval zbudowała strategię i zespół marketingowy dla rynków CEE, a następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Wcześniej zarządzała wizerunkiem marek Celma i Immergas.

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu, Ceramika Paradyż weźmie udział w panelu "Wyzwanie – dobra koniunktura. Przyszłość rozwoju branży łazienkowej"

 

>>>Zarejestruj się<<<

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA