Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Kołnierze są niemodne - komunikuje Koło w nowej kampanii reklamowej

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 29 sie 2016 12:27
Kołnierze są niemodne - komunikuje Koło w nowej kampanii reklamowej
fot. Koło / Geberit

Marka Koło rozpoczęła nową kampanię reklamową misek w.c. produkowanych w technologii Rimfree®. „Kołnierze były modne 400 lat temu“, nawiązuje do potrzeby prostego zrywania z przyzwyczajeniami i korzystania z nowoczesnych technologii w produktach, w których wydawałoby się, że nic nie można zmienić.

REKLAMA

O co chodzi? O łazienkową rewolucję, czyli toaletę lub miskę w.c. pozbawioną kołnierza, inaczej rantu. Producenci chemii regularnie przypominają, co czai się pod rantem miski. Czy rzeczywiście, kołnierz jest potrzebny?

Technologicznie, wyprodukowanie takiej miski to nie lada wyzwanie: zlikwidowano kołnierz, który utrzymywał wodę w ryzach i zapobiegał wychlapywaniu. Na polskim rynku opatentowaną technologię Rimfree® jako pierwszą wykorzystała marka Koło. Woda spłukująca misę dostaje się do niej ze specjalnie zaprojektowanej dyszy, a następnie jest precyzyjnie rozprowadzana po całym wnętrzu ceramiki. Dzięki takiemu rozwiązaniu, woda nie wylewa się z misy przy spłukiwaniu, a spływa po jej rantach, zapewniając odpowiednią czystość i higienę.

Na potrzeby kampanii, stworzone zostały kreacje graficzne, które w zabawny sposób informują o zmieniających się trendach i modzie na brak kołnierzy.
- Poprzez skojarzenie łatwego i szybkiego zerwania z tradycyjnym kołnierzem, chcemy pokazać innowację, którą każdy może mieć w swoim domu. Nikt wcześniej nie wpadł na to, aby pozbawić miski w.c. rantu. Byliśmy pierwsi i większość modeli misek w.c. mamy już dostępnych w technologii Rimfree®. Kampania pokazuje konsumentom nasze innowacyjne rozwiązanie z przymrużeniem oka, ale już zupełnie na poważnie, po prostu łatwo zamienić tradycyjną wiszącą miskę na Rimfree® – mówi Justyna Zborowska PR & Advertising Manager w firmie Geberit.

Kampania wystartowała w sierpniu i będzie prowadzona przede wszystkim w Internecie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA