Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Koło było na festiwalu Gdynia Design Days

  • Autor: Redakcja
  • 09 lip 2016 08:57
Koło było na festiwalu Gdynia Design Days

Na początku lipca marka Koło była obecna na Gdynia Design Days, corocznym festiwalu prezentującym najnowsze tendencje i dobre praktyki z zakresu projektowania.

REKLAMA

Od 4 do 7 lipca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym, na placu przed wejściem do budynku, można było zobaczyć salon łazienek na kółkach. Ta nietypowa kompozycja pod względem formy pokazała łazienkę z unikalnej perspektywy. W mobilnej ekspozycji można było zobaczyć nowości i innowacje produktowe w zakresie ceramiki sanitarnej oraz mebli łazienkowych. Na zwiedzających czekała też niespodzianka: na dachu Promo Truck Koło znajdowała się kawiarnia, w której aromatem kusiła kawa.

Nie olewamy miasta – Koło kultury miejskiej

Z okazji 90-lecia portu Gdynia, w trakcie festiwalu, odbyły się 4 spacery architektoniczne: Nie olewamy miasta: Spacery trasami Gdyńskiego Szlaku Modernizmu. W cyklu spotkań w nadmorskiej przestrzeni miasta można było zobaczyć Gdynię, jako strategiczne miasto portowe – okno na świat II RP oraz współcześnie, jako istotny ośrodek gospodarki morskiej, handlu i przemysłów kreatywnych. Ponadto, na interaktywnym stoisku zlokalizowanym w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym, każdy mógł sprawdzić swoją wiedzę w quizie dotyczącym Gdyni oraz wskazać czego, jego zdaniem, brakuje w mieście. Uczestnicy głosowania wskazali najważniejsze dla nich miejskie potrzeby: powstanie nowych toalet publicznych oraz bezpłatnych parkingów.

Inspirujące warsztaty i język biznesu

W bogatym programie festiwalu uczestnicy mogli wybierać spośród wielu ciekawych warsztatów, wykładów, spotkań i dyskusji. 8 lipca miały miejsce pełne inspiracji zajęcia, oparte na metodzie design thinking. Kreatywność rozbudzał, wraz z parą projektantów Olą i Piotrkiem Barczakami, dr inż. technologii drewna - Michał Roszkowski, projektant marki Koło, laureat tegorocznej Red Dot Design Awards, tzw. Oscara designu. Na warsztatach „Piasek, glina, kaolin. Dotknij, powąchaj, ubrudź się” miłośnicy dobrze zaprojektowanych przestrzeni stworzyli prototypy łazienek na miarę marzeń. Wyróżniono 10 projektów, ich autorzy zostali zaproszeni do fabryki ceramiki marki Koło.

S potkanie i warsztaty „DESIGN językiem BIZNESU”, które odbyło się 8 lipca, przyciągnęły przedsiębiorców, chcących zgłębić temat roli designu w rozwoju i wzmacnianiu biznesu. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele przemysłów korzystających z potencjału design thinking, którzy wyróżniają się na tle konkurencji oraz znawcy trendów. Uczestnicy wysłuchali między innymi wykładu Przemysława Powalacza - prezesa zarządu Geberit Polska (właściciela marki Koło), który mówił nie tylko o roli designu we współczesnym biznesie, ale także o roli lidera, którego zadaniem jest mobilizowanie i zachęcanie podwładnych do samodzielnych decyzji. Wystąpienie skłoniło zebranych do refleksji nad swoimi doświadczeniami i dostarczyło wielu inspiracji do dalszych działań. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA