Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konferencja Geberit: toalety myjące wyposażeniem polskich łazienek

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 20 wrz 2015 21:27
Konferencja Geberit: toalety myjące wyposażeniem polskich łazienek
Konferencja stała się też wspaniałą okazją do dyskusji w jaki sposób jeszcze bardziej przekonać konsumentów do korzystania z takich produktów jak toaleta myjąca. Fot. Radosław Zieniewicz
Konferencja Geberit: toalety myjące wyposażeniem polskich łazienek

Poznaliśmy wyniki badania firmy Geberit "Polacy o nowoczesnych rozwiązaniach w swoich domach”. Konferencja w polskiej siedzibie firmy była okazją do dyskusji w jaki sposób jeszcze bardziej przekonać konsumentów do korzystania z takich produktów jak toaleta myjąca.

REKLAMA

Konferencja, która odbyła się 15 września br. w warszawskiej siedzibie Geberit Polska, rozpoczęła się od prezentacji wyników badań „Badanie Geberit: Polacy o nowoczesnych rozwiązaniach w swoich domach”. Wynika z nich, że ponad połowa Polaków (55%) wierzy, że toalety myjące są lub staną się niezbędne w polskich domach nie dalej niż w ciągu najbliższych lat.

Jednak sama wiara nie wystarczy aby przekonać Polaków do produktu jakim jest toaleta myjąca. Dlatego podczas konferencji prezes zarządu Geberit Polska Przemysław Powalacz, Anna Dąbrowska-Makara, dyrektor asortymentu Geberit AquaClean oraz architekt Dominika J. Rostocka wraz z wspólnie zaproszonymi dziennikarzami próbowali odpowiedzieć na pytanie co można zrobić, aby jeszcze bardziej zachęcić ludzi do przetestowania toalet myjących marki Geberit.

Nie ma prostego rozwiązania

Przemysław Powalacz poprosił zaproszonych na konferencję dziennikarzy o wyrażenie opinii na temat tego jak można zachęcić konsumentów do sprawdzenia, a nawet wypróbowania toalet myjących, tak aby mogli przekonać się do tego typu produktów.

Podkreślił, że ponad 80% konsumentów, którzy poszukują tego typu rozwiązań, po wypróbowaniu toalet myjącej marki Geberit decydują się na zakup.

Dziennikarze w pierwszej kolejności podkreślali o zaporze cenowej tego typu produktów, która sięga kilkunastu tysięcy złotych. Najlepszą reklamą toalety myjącej jest łazienka w mieszkaniu lub domu, gdzie zaproszeni goście mogą spokojnie wypróbować i wypytać właścicieli jak ona działa.

Kolejną barierą mogącą zniechęcać do zakupu jest fakt, że pierwsze wykorzystanie i wypróbowanie może budzić w użytkownikach pewne obawy i kłopoty. Dlatego, też wszyscy wspólnie doszli do wniosku że najbardziej komfortowo można wypróbować toalety myjące w łazienkach hotelowych.

Toalety myjące powinny być propagowane poprzez wykorzystanie ich w  instytucjach użyteczności publicznej, takich jak np. muzea. Mimo, że łazienki tego typu obiektów nie zapewniają takiego komfortu i intymności jak hotelowe łazienki to jest to miejsce, gdzie użytkownicy jeszcze odważą się na skorzystanie z toalety myjącej.

Dziennikarze nie polecali umieszczania toalet myjących w pubach i mniejszych restauracjach, gdyż tam przestrzeń „łazienkowa” nie zawsze kojarzy się z czystością i higieną.

Przemysław Powalacz podkreślał także istotną rolę jaką powinny pełnić salony łazienkowe w propagowaniu takich rozwiązań jak toalety myjące. Mimo, że można tam obejrzeć z bliska toalety myjące to nie można  przetestować jak w praktyce działają ich poszczególne funkcje, usiąść i sprawdzić czy jest to nie tylko funkcjonalne, ale też i wygodne rozwiązanie. Zadaniem Prezesa tego typu prezentacji brakuje w salonach sprzedaży łazienek, gdyż toalety myjące najczęściej nie są tam podłączane i tym samym ogranicza się zaprezentowania pełni ich możliwości.

Łazienka przyszłości

Podczas konferencji zaproszeni dziennikarze nie tylko rozmawiali o toaletach myjących, ale też o tym jak będzie wyglądała i funkcjonowała łazienka przyszłości. Dyskusja ta była poprzedzona ciekawą prezentacją  przeprowadzoną przez architekt Dominikę J. Rostocką. Podkreślała jak na przestrzeni wieków przestrzeń domowa a także łazienka cały czas ewoluuje, zwłaszcza dzięki zastosowaniu nowych technologii:


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA