Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konferencja: Rozwój firmy poprzez wykorzystanie wzornictwa

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK, PARP
  • 21 marz 2016 08:26
Konferencja: Rozwój firmy poprzez wykorzystanie wzornictwa
fot. Shutterstock

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniach match-makingowych z firmami wzorniczymi, podczas których będzie okazja odbyć konsultacje na temat możliwości rozwoju firmy poprzez wykorzystanie wzornictwa, a także nawiązać współpracę z
projektantami.

REKLAMA

Spotkania będą miały miejsce podczas IX Międzynarodowej Konferencji z cyklu "Innowacyjność i kreatywność w gospodarce. Innowacje społeczne we wzornictwie przemysłowym” w dniu 31. 03.2016 r. w Hotelu Novotel w Warszawie.

Konferencja jest organizowana wraz z Urzędem Patentowym RP.  

CO: Panel Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - WZORNICTWO JAKO SPOSÓB NA NOWE RYNKI I ROZWÓJ

KIEDY: 31 marca br. od godz.12.20

Konieczna rejestracja na stronie PARP.

Program

Program panelu WZORNICTWO JAKO SPOSÓB NA NOWE RYNKI I ROZWÓJ - współpraca z projektantem szansą na uzyskanie przewagi na konkurencyjnym, globalnym rynku - jak stworzyć produkt, który odniesie sukces - wyróżniaj się i odpowiadaj na potrzeby odbiorcy.

12.20-12.40    Wystąpienie wprowadzające

Jak w dobie globalizacji myśleć o rozwoju firmy używając narzędzia jakim jest wzornictwo – prowadzenie Henryk Stawicki, Design Researcher & Analyst oraz Brand Strategist.

12:40-14:00  Historie Sukcesu – wystąpienia prezentujące przykłady współpracy pomiędzy przedsiębiorcą a projektantem. Studia przypadków - Moderator: Michał Piernikowski, Dyrektor, Łódź Design Festival

12.40-13.05   Przykłady firm strategicznie współpracujących z projektantami.

Tomek Rygalik, projektant, dyrektor artystyczny w firmach Paged i Comforty - "Rola projektanta w firmach Comforty, Noti ,Paged Profim,"
Dlaczego firmy decydują się na współpracę z projektantami?
Jaka jest rola projektanta przy tworzeniu nowego produktu we współpracy z producentem?
Jakie problemy pojawiają się w trakcie współpracy? Na którym etapie? projektowanie/prototypowanie/testowanie, wdrażanie, tworzenie strategii produktu/usługi, tworzenie strategii promocji produktu; w którym z tych etapów uczestniczą projektanci?
Czy projektanci pełnią rolę strategiczną i wyznaczają kierunki rozwoju firmy?
Jaką rolę pełni projektant po wdrożeniu produktu na rynek?
Czy inwestycja we współpracę z projektantem się opłaca?

13.05-13.25   Studium przypadku: historia sukcesu oparta na współpracy projektanta i producenta: Kabo Pydo i Cellfast
uczestnicy dyskusji: Kabo Pydo: Katarzyna Borkowska i Tomasz Pydo - założyciele biura projektowego Kabo Pydo; Cellfast: Rafał Słabik dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
Sukces produktu Ergo (wyróżnionym w konkursie must have): perspektywa projektanta versus perspektywa producenta
Dlaczego firma Cellfast zdecydowała się na współpracę z biurem projektowym Kabo-Pydo?
Jakie były najtrudniejsze wyzwania dla projektantów i producentów?
Jakie korzyści przyniosła firmie Cellfast współpraca z projektantami- Czy inwestycja we współpracę z projektantem się opłaca?
Jakie wyniki osiąga sprzedaż linii Ergo w porównaniu do innych produktów z oferty producenta, czy strategia marketingowa związana z Erg jest inna niż pozostałych produktów?
Jakie są plany firmy Cellfast dotyczące współpracy z projektantami?
Jakie korzyści daje firmie/projektantom udział w wydarzeniach branżowych takich jak Łódź Design Festival


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA