Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konferencja: Rozwój firmy poprzez wykorzystanie wzornictwa

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK, PARP
  • 21 marz 2016 08:26
Konferencja: Rozwój firmy poprzez wykorzystanie wzornictwa
fot. Shutterstock

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniach match-makingowych z firmami wzorniczymi, podczas których będzie okazja odbyć konsultacje na temat możliwości rozwoju firmy poprzez wykorzystanie wzornictwa, a także nawiązać współpracę z
projektantami.

REKLAMA

Spotkania będą miały miejsce podczas IX Międzynarodowej Konferencji z cyklu "Innowacyjność i kreatywność w gospodarce. Innowacje społeczne we wzornictwie przemysłowym” w dniu 31. 03.2016 r. w Hotelu Novotel w Warszawie.

Konferencja jest organizowana wraz z Urzędem Patentowym RP.  

CO: Panel Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - WZORNICTWO JAKO SPOSÓB NA NOWE RYNKI I ROZWÓJ

KIEDY: 31 marca br. od godz.12.20

Konieczna rejestracja na stronie PARP.

Program

Program panelu WZORNICTWO JAKO SPOSÓB NA NOWE RYNKI I ROZWÓJ - współpraca z projektantem szansą na uzyskanie przewagi na konkurencyjnym, globalnym rynku - jak stworzyć produkt, który odniesie sukces - wyróżniaj się i odpowiadaj na potrzeby odbiorcy.

12.20-12.40    Wystąpienie wprowadzające

Jak w dobie globalizacji myśleć o rozwoju firmy używając narzędzia jakim jest wzornictwo – prowadzenie Henryk Stawicki, Design Researcher & Analyst oraz Brand Strategist.

12:40-14:00  Historie Sukcesu – wystąpienia prezentujące przykłady współpracy pomiędzy przedsiębiorcą a projektantem. Studia przypadków - Moderator: Michał Piernikowski, Dyrektor, Łódź Design Festival

12.40-13.05   Przykłady firm strategicznie współpracujących z projektantami.

Tomek Rygalik, projektant, dyrektor artystyczny w firmach Paged i Comforty - "Rola projektanta w firmach Comforty, Noti ,Paged Profim,"
Dlaczego firmy decydują się na współpracę z projektantami?
Jaka jest rola projektanta przy tworzeniu nowego produktu we współpracy z producentem?
Jakie problemy pojawiają się w trakcie współpracy? Na którym etapie? projektowanie/prototypowanie/testowanie, wdrażanie, tworzenie strategii produktu/usługi, tworzenie strategii promocji produktu; w którym z tych etapów uczestniczą projektanci?
Czy projektanci pełnią rolę strategiczną i wyznaczają kierunki rozwoju firmy?
Jaką rolę pełni projektant po wdrożeniu produktu na rynek?
Czy inwestycja we współpracę z projektantem się opłaca?

13.05-13.25   Studium przypadku: historia sukcesu oparta na współpracy projektanta i producenta: Kabo Pydo i Cellfast
uczestnicy dyskusji: Kabo Pydo: Katarzyna Borkowska i Tomasz Pydo - założyciele biura projektowego Kabo Pydo; Cellfast: Rafał Słabik dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
Sukces produktu Ergo (wyróżnionym w konkursie must have): perspektywa projektanta versus perspektywa producenta
Dlaczego firma Cellfast zdecydowała się na współpracę z biurem projektowym Kabo-Pydo?
Jakie były najtrudniejsze wyzwania dla projektantów i producentów?
Jakie korzyści przyniosła firmie Cellfast współpraca z projektantami- Czy inwestycja we współpracę z projektantem się opłaca?
Jakie wyniki osiąga sprzedaż linii Ergo w porównaniu do innych produktów z oferty producenta, czy strategia marketingowa związana z Erg jest inna niż pozostałych produktów?
Jakie są plany firmy Cellfast dotyczące współpracy z projektantami?
Jakie korzyści daje firmie/projektantom udział w wydarzeniach branżowych takich jak Łódź Design Festival


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA