Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konkurs projektowy doskonałym wstępem do nawiązania współpracy

  • Autor: Mariusz Golak
  • 08 kwi 2016 12:52
Konkurs projektowy doskonałym wstępem do nawiązania współpracy
Od lewej siedzą: Ireneusz Wojtas, menadżer sprzedaży Terma oraz Anna Łabędzka-Klepacka i Maciej Klepacki, projektanci z pracowni Artes Design. Fot. Mariusz Golak

Konkurs projektowy może być doskonałym wstępem do nawiązania owocnej współpracy z utalentowanymi designerami. Przekonywali o tym przedstawiciele producenta grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, podczas panelu „Wzornictwo jako sposób na nowe rynki i rozwój”, zorganizowanego w Warszawie 31 marca br.

REKLAMA

Jednym z najważniejszych punktów programu panelu zatytułowanego „Wzornictwo jako sposób na nowe rynki i rozwój”, zorganizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy z Urzędem Patentowym RP, były studia przypadków – wystąpienia pokazujące różne udane przykłady współpracy pomiędzy przedsiębiorcami i projektantami.

W ramach jednego z nich zaprezentowała się firma Terma. Gdański producent systemów grzewczych jest jednocześnie organizatorem „Międzynarodowego Konkursu Sztuki Użytkowej Terma” i to właśnie konkurs jako sposób na współpracę firmy z projektantami był tematem ich wystąpienia. Oprócz przedstawiciela firmy, Ireneusza Wojtasa, menadżera sprzedaży Terma, w spotkaniu uczestniczyli również projektanci z pracowni Artes Design: Anna Łabędzka-Klepacka i Maciej Klepacki, autorzy grzejnika „Angus”, który wygrał konkurs w 2010 roku.

- Lubimy startować w konkursach projektowych, bo dają nam one szansę na swobodną kreację i są odskocznią od codziennej pracy. Konkurs potraktowaliśmy także jako formę promocji i reklamy – oceniła Anna Łabędzka-Klepacka z Artes Design. Zaprojektowali oni nowoczesny grzejnik o geometrycznym wzorze, który zdobył uznanie konkursowego jury i został wprowadzony do produkcji przez firmę Terma.

Z kolei Ireneusz Wojtas z Termy przedstawił kryteria wyboru konkursowych produktów i korzyści, jakie firmie przyniósł konkurs. Zależy nam, żeby produkty były atrakcyjne wzorniczo i funkcjonalne, ale też przystępne cenowo. Do produkcji wprowadziliśmy 8 grzejników konkursowych. Jednak wiele kolejnych trafiło do „szuflady”, gdyż mamy nadzieję na ich wykonanie w przyszłości. Czasami jesteśmy ograniczeni technologicznie i na danym etapie nie jesteśmy w stanie przekroczyć pewnych ograniczeń technologicznych, które uniemożliwiają realizację pomysłu w przystępnej cenie – stwierdził przedstawiciel firmy Terma.

Jednocześnie podkreślał, że firma jest świadoma roli projektantów i w oparciu o współpracę z nimi chce budować swój model biznesowy.

Więcej na portalu Biznesmeblowy.pl.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA