Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konkurs rozstrzygnięty. Besco ma nowe logo

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 31 lip 2015 09:02
Konkurs rozstrzygnięty. Besco ma nowe logo

Firma Besco, która w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia, w kwietniu ogłosiła konkurs na nowe logo. Poznaliśmy już zwycięską pracę, która odtąd będzie identyfikatorem marki.

REKLAMA

W kwietniu firma Besco, producent wanien, brodzików i kabin prysznicowych, ogłosiła konkurs na nowe logo.

- Zmiana logotypu w roku, w którym producent obchodzi swoje 20-lecie na rynku, jest w pewnym stopniu również wydarzeniem o charakterze symbolicznym. Z jednej strony to odpowiedni moment na podsumowanie dotychczasowej działalności i osiągnięć firmy, z drugiej zaś, na czytelny przekaz jej wizji i planów oraz kierunków dalszego rozwoju, opartego głównie na budowaniu marki, będącej liderem w branży wyposażenia łazienek - komentuje Maciej Radwański, Sales & Marketing Executive w firmie Besco.

Nowe logo jest proste i nowoczesne. W sposób jasny, ale nie banalny, nawiązuje do branży sanitarnej. Choć zawiera symbolikę typowo sanitarną tj. kroplę wody, jej interpretacja graficzna jest na tyle oryginalna, że wyróżnia się z tego, co już funkcjonuje w branży i poza nią. Jej autorem jest Mateusz Cyraneka.) Dodatkowo jury konkursu przyznało dwa wyróżnienia, które otrzymują Patryk Sarka oraz Łukasz Zwolan. 

- Nowoczesne i mocne logo ma nie tylko podkreślić naszą wysoką pozycję na rynku sanitarnym, ale stanowi również jasny i czytelny przekaz dla każdego klienta, który poszukuje do swojej łazienki produktów, które są połączeniem nowoczesnego designu i najwyższej jakości wykonania. Liczymy na to, iż nowa kreacja graficzna logo przyczyni się do wzmocnienia pozycji rynkowej firmy i uczyni nas jeszcze bardziej rozpoznawalną marką. Myślę, że wdrożony projekt jest odpowiedni dla firmy, która ma aspiracje stałego rozwoju oraz wspierania i rozpowszechniania polskiego designu w Polsce i zagranicą. W nowym katalogu, który właśnie został wydany, Klienci mogą się przekonać o tym, że w kwestii doboru asortymentu, jaki im oferujemy, designu i jakości naszych produktów nie uznajemy kompromisów – mówi Maciej Radwański.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA