Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Łazienka na 4 Design Days 2017

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 20 lut 2017 15:01
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017
Łazienka na 4 Design Days 2017

Tegoroczne 4 Design Days ponownie przyciągnęły tłumy zwiedzających i ekspertów. W dniach 16-19 lutego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach spotkali się miłośnicy i eksperci od dobrego wzornictwa. Tematyka łazienkowa stanowiła ważny punkt programu wydarzenia.

REKLAMA

Jaka będzie łazienka przyszłości i jej użytkownik? Może wcale nie są nam potrzebne rewolucje w tym obszarze domu? O tych kwestiach rozmawiano w trakcie panelu dyskusyjnego „Wnętrza mieszkaniowe. Projekt łazienka” podczas 4 Design Days.

Dyskusja z udziałem przedstawicieli producentów i handlu, a moderowana przez dziennikarza magazynu „Łazienka” Arkadiusza Kaczanowskiego, poświęcona była tendencjom w rozwoju oferty do przestrzeni łazienek – zarówno prywatnych jak i komercyjnych. Ale to te domowe stanowiły główny obszar zainteresowania rozmówców.

– Łazienka to wisienka na torcie projektu. Jeśli chcę sprawdzić, czy architekt przyłożył się do swojej pracy przy danym obiekcie komercyjnym, zawsze sprawdzam łazienki – mówił Jaume Cassanyer Tosques, Project Manager z Działu Badań i Rozwoju Roca Polska.

Maciej Jaworski z firmy Hewi opowiadał z kolei o znaczeniu rozwiązań do łazienek dostępnych. Zwracał uwagę, że np. w przestrzeni hotelowej jeszcze niedostatecznie zadbano w Polsce o to, by łazienki były dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych. Jest to tym bardziej odczuwalne, że te są coraz bardziej aktywne życiowo osoby.

Michał Kędzior z firmy Mera oceniał z kolei oczekiwania i preferencje współczesnych klientów salonów łazienkowych. Zwracał uwagę na to, że są oni coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb.

Katarzyna Pardiak-Borowska z firmy Ceramika Paradyż podkreślała znaczenie natury w projektach łazienkowych i że jest to aspekt, który będzie jeszcze ważniejszy przy tworzeniu projektów.

– 2016 rok to był dla nas ważny okres, gdy wprowadziliśmy wiele nowości. Ale w tym roku planujemy kolejne nowości, które będą wyznaczały kierunek rozwoju branży w Polsce – zdradza.

Agnieszka Rygulska-Kmieć z firmy Novellini opowiadała o znaczeniu jakie będzie miało przenikanie się sfer łazienki i sypialni. Podkreślała, że dążenie do komfortu i budowania przestrzeni intymności sprzyjać będzie takiemu budowaniu oferty, która pozwoli łączyć rozdzielone dotąd sfery.

Wtórowała im w tym Katarzyna Tworek z firmy Aurora Technika Świetlna, która opowiedziała m.in. jak wielkie znaczenie dla budowania łazienkowego klimatu i przestrzeni ma oświetlenie.

Łazienki do oglądania

Panel o łazienkach przyszłości był najważniejszym łazienkowych wydarzeniem tegorocznej edycji

4 Design Days. Ale w dyskusjach w trakcie katowickiego święta designu udział brali także inni przedstawiciele łazienkowych marek – wśród uczestników innych paneli znaleźli się reprezentanci firm Ceramika Paradyż, Roca, Laufen, Mera, Deante czy Grohe.

Także wśród wystawców znalazło się kilkanaście stoisk na których prezentowano ofertę marek łazienkowych. I były to stoiska najbardziej okazałe i przyciągające uwagę w gronie targowych wystawców. Roca pokazywała się wspólnie z marką Laufen na stoisku utrzymanym w czarno-białej stylistyce. Podobne barwy dominowały na ekspozycji Ceramiki Paradyż, która miała formę całościowej aranżacji domu. Imponowała forma stoiska salonu Mera czy kompaktowy, ale elegancki punkt marki Max-Fliz. Także stoiska mniejszych wystawców – jak Grohe, Novellini, New Trendy, Ferro, Bozza, MCJ, Mochnik, Besco czy Deante zwracały uwagę swoją elegancją i troską o detal. 4 Design Days były dla tych firm okazją nie tylko do zawierania nowych kontaktów biznesowych, ale też spotkań z klientami ostatecznymi.

Magazyn „Łazienka” oraz portal RynekLazienek.pl byli patronami medialnymi wydarzenia. Organizatorem wydarzenia była Grupa PTWP.

tekst: Arkadiusz Kaczanowski


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA