Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Łazienkowe supermarki. Poznaj laureatów Superbrands 2016/2017

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 29 lis 2016 08:22
Łazienkowe supermarki. Poznaj laureatów Superbrands 2016/2017
fot. Superbrands

Znamy wyniki Procesu Certyfikacji XI edycji Superbrands Polska. W gronie laureatów znalazło się osiem typowo łazienkowych marek wyróżnionych w kategoriach Remont i wykończenie domu / armatura sanitarna i grzejniki oraz Remont i wykończenie domu / ceramika sanitarna.

REKLAMA

Po 10 edycjach w Polsce metodologia wyłaniania najsilniejszych marek na rynku została zmodyfikowana tak, by w jeszcze większym stopniu uwzględnić głos konsumenta i jego skłonność do polecania ich innym.

Na Proces Certyfikacji, tak jak w poprzednich latach, złożyło się badanie konsumenckie na próbie 15 tysięcy respondentów oraz ocena Rady Marek, złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.

– W tym roku, wspólnie z naszym nowym partnerem strategicznym, CPC Brand Consultants, postanowiliśmy położyć jeszcze większy nacisk na opinię konsumentów – mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce. – Ich głos zadecydował o przyznaniu tytułu w 75%, a kluczowym czynnikiem stała się rekomendacja. Wierzymy, że skłonność do polecania marki to dla niej najważniejszy sprawdzian – jakości, wizerunku, obsługi klienta, zaufania – wyjaśnia.

Aby otrzymać tytuł Superbrands lub Created in Poland Superbrands, marki musiały przejść przez trzyetapowy Proces Certyfikacji. Do pierwszego etapu trafiło ok. 2000 marek, które w poprzednich edycjach uzyskały najlepsze wyniki, a także marki nominowane przez konsumentów.

W drugim etapie Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów, pytając ich o znajomość oraz skłonność do rekomendowania poszczególnych marek. Trzeci etap obejmował obrady Rady Marek Superbrands (ekspertów od komunikacji marki i marketingu), którzy przyjrzeli się spójności i wyróżnialności marek. 52% końcowego wyniku zależało od oceny rekomendacji, 26% od znajomości i po 11% – od spójności i wyróżnialności.

Marki z najwyższymi wynikami w swojej kategorii otrzymały tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands (dla marek stworzonych w Polsce). Wszyscy wyróżnieni otrzymali certyfikaty, mogą też szeroko komunikować o uzyskaniu tytułu.

A oto łazienkowi laureaci:

(źródło: Superbrands)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA