Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Łazienkowe supermarki. Poznaj laureatów Superbrands 2016/2017

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 29 lis 2016 08:22
Łazienkowe supermarki. Poznaj laureatów Superbrands 2016/2017
fot. Superbrands

Znamy wyniki Procesu Certyfikacji XI edycji Superbrands Polska. W gronie laureatów znalazło się osiem typowo łazienkowych marek wyróżnionych w kategoriach Remont i wykończenie domu / armatura sanitarna i grzejniki oraz Remont i wykończenie domu / ceramika sanitarna.

REKLAMA

Po 10 edycjach w Polsce metodologia wyłaniania najsilniejszych marek na rynku została zmodyfikowana tak, by w jeszcze większym stopniu uwzględnić głos konsumenta i jego skłonność do polecania ich innym.

Na Proces Certyfikacji, tak jak w poprzednich latach, złożyło się badanie konsumenckie na próbie 15 tysięcy respondentów oraz ocena Rady Marek, złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.

– W tym roku, wspólnie z naszym nowym partnerem strategicznym, CPC Brand Consultants, postanowiliśmy położyć jeszcze większy nacisk na opinię konsumentów – mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce. – Ich głos zadecydował o przyznaniu tytułu w 75%, a kluczowym czynnikiem stała się rekomendacja. Wierzymy, że skłonność do polecania marki to dla niej najważniejszy sprawdzian – jakości, wizerunku, obsługi klienta, zaufania – wyjaśnia.

Aby otrzymać tytuł Superbrands lub Created in Poland Superbrands, marki musiały przejść przez trzyetapowy Proces Certyfikacji. Do pierwszego etapu trafiło ok. 2000 marek, które w poprzednich edycjach uzyskały najlepsze wyniki, a także marki nominowane przez konsumentów.

W drugim etapie Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów, pytając ich o znajomość oraz skłonność do rekomendowania poszczególnych marek. Trzeci etap obejmował obrady Rady Marek Superbrands (ekspertów od komunikacji marki i marketingu), którzy przyjrzeli się spójności i wyróżnialności marek. 52% końcowego wyniku zależało od oceny rekomendacji, 26% od znajomości i po 11% – od spójności i wyróżnialności.

Marki z najwyższymi wynikami w swojej kategorii otrzymały tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands (dla marek stworzonych w Polsce). Wszyscy wyróżnieni otrzymali certyfikaty, mogą też szeroko komunikować o uzyskaniu tytułu.

A oto łazienkowi laureaci:

(źródło: Superbrands)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA