Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Leroy Merlin z nową kampanią reklamową

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 19 lip 2016 08:49
Leroy Merlin z nową kampanią reklamową
fot. Leroy Merlin

Na początku lipca Leroy Merlin zaprezentował kolejną odsłonę kampanii "Bohater Domu" startując z nowym spotem reklamowym.

REKLAMA

Nagrodzona złotym Effie 2015 w kategorii Long Term Marketing Excellence kampania Leroy Merlin zatytułowana "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. Na początku lipca 2016 wystartowała emisja nowego spotu reklamowego Leroy Merlin.

Film opowiada o parze młodych ludzi, którzy zdecydowali się urządzić swoje cztery kąty w starej fabryce pod Warszawą i co z tego wynikło. Historia Oli i Grzegorza od kilku miesięcy krążyła po Internecie i mediach społecznościowych. Na popularnych portalach internetowych pojawiły się artykuły opisujące ich plany, a internauci kibicowali temu przedsięwzięciu. Para podzieliła się swoimi planami także na prowadzonym przez Leroy Merlin portalu bohaterdomu.pl.

- Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania niezwykłego marzenia doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy towarzyszyć naszym bohaterom w procesie realizacji i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań – wyjaśnia Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej Leroy Merlin Polska.

Film realizowany był na przestrzeni dwóch miesięcy. Powstały dwie wersje przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja z dedykowaną muzyką przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz profilach „Dom z pomysłem” i „Kocham ogród!” na Facebook’u.

Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku. W 2015 roku została nagrodzona złotym Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Klient: Leroy Merlin

Agencja: engine

Reżyser: Tomasz Okulicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA