Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marketing w branży łazienkowej 2015: Nowoczesne pomysły na wspieranie sprzedaży

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 19 paź 2015 22:13
Marketing w branży łazienkowej 2015: Nowoczesne pomysły na wspieranie sprzedaży
Konferencja Marketing w branży łazienkowej 2015. Fot. Arkadiusz Kaczanowski.
Marketing w branży łazienkowej 2015: Nowoczesne pomysły na wspieranie sprzedaży
Marketing w branży łazienkowej 2015: Nowoczesne pomysły na wspieranie sprzedaży
Marketing w branży łazienkowej 2015: Nowoczesne pomysły na wspieranie sprzedaży
Marketing w branży łazienkowej 2015: Nowoczesne pomysły na wspieranie sprzedaży

Współpraca z blogerami, przyjazny tradycyjnej dystrybucji e-commerce czy wdrażanie nowych standardów ekspozycyjnych w salonie sprzedaży były głównymi tematami tegorocznej konferencji „Marketing w branży łazienkowej”.

REKLAMA

Szósta edycja konferencji „Marketing w branży łazienkowej” po raz kolejny zgromadziła ekspertów od marketingu i pracowników kilkunastu firm z branży sanitarnej w Polsce. Stowarzyszenie Łazienka co roku zaprasza branżę do dyskusji o jakości i przyszłości ich działań promocyjnych.

- Bardzo mnie cieszy wzrost zainteresowania naszą inicjatywą firm dystrybucyjnych. O ile pierwsze edycje konferencji odbywały się niemal wyłącznie z udziałem przedstawicieli producentów, tak dziś kilkanaście procent uczestników stanowią już przedstawiciele firm handlowych – zdradzał Robert Sieńko, prezes Stowarzyszenia Łazienka i organizator spotkania.

Spotkanie odbyło się 14 października w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej.

Tematy poruszane podczas tegorocznej konferencji można pogrupować w trzy segmenty:

- Bloger - akwizytor czy ambasador marki? Jak współpraca na linii bloger-producent-sprzedawca może pomóc w rozwoju obu uczestnikom komunikacji,

- Dobre praktyki e-commerce dla branży łazienkowej, czyli jak sprzedawać przez internet bez szkody dla tradycyjnych salonów,

- Nowe pomysły na sprzedaż tradycyjną, czyli gdzie szukać pomysłów dla ulepszenia sprzedaży w salonie.

Na zakończenie konferencji swoje wystąpienie mieliśmy również i my. Przedstawiciel magazynu Łazienka oraz redaktor prowadzący portal RynekLazienek.pl, Arkadiusz Kaczanowski, pokusił się o ocenę akcji reklamowych i promocyjnych prowadzonych przez branżę łazienkową w Polsce i za granicą w ostatnich 2 latach.

Magazyn Łazienka był patronem medialnym wydarzenia.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA