Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marketing w branży łazienkowej - oto program całej konferencji

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 23 wrz 2014 08:31
Marketing w branży łazienkowej - oto program całej konferencji

O tym jak marketing wspiera sprzedaż, o roli wykonawcy w procesie komunikacji z klientem czy roli salonów łazienkowych w procesie decyzyjnym będzie można posłuchać na tegorocznej konferencji "Marketing w branży łazienkowej".

REKLAMA

Stowarzyszenie Łazienka ogłosiło już pełny program tegorocznej konferencji. 5. edycja "Marketingu w branży łazienkowej" odbędzie się 14 października br. w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Magazyn Łazienka jest patronem medialnym wydarzenia.

Pełny program Konferencji

10.00–10.15: Rejestracja uczestników

10.15–11.00: Łazienka 2025, Natalia Hatalska [autorka bloga o marketingu http://www.hatalska.com] o niewykorzystanych  szansach i nadchodzących trendach komunikacji marketingowej.

11.00–11.30: EFEKTYWNOŚĆ W SOCIAL MEDIA - fakt czy marzenia ściętej głowy, Anita Wojtaś Jakubowska [Think Kong], fani się nie liczą, czyli pomiar efektów działań w społecznościach, działania sprzedażowe w social media, efektywna współpraca z blogerami - czy to się opłaca? porównanie kosztów działań w social media vs. inne kanały

11.30–12.00: Zainspiruj Twojego klienta, Grzegorz Osóbka [UMBRELLA MARKETING GROUP] Analiza trendów w marketingu internetowym ze szczególnym uwzględnieniem procesu tworzenia contentu oraz ewaluacji serwisów wnętrzarskich.

12.00–12.20: Przerwa kawowa

12.20–12.50: Efektywne wsparcie sprzedaży B2B, Paweł Łokaj [Sodexo Benefits and Rewards Services]. W oparciu o case study prowadzonych programów, podzielimy się doświadczeniami, sprawdzonymi rozwiązaniami oraz postaramy się zainspirować słuchaczy do działania w obszarze budowania lojalności B2B. Przedstawimy również kilka przykładów zastosowanych mechanizmów oraz efektów prowadzonych dla Klientów programów.

12.50–13.20: Wykonawcy – niedoceniony kanał komunikacji z klientami, Magda Orczykowska [Polskie Zrzeszenie Płytkarzy]. Kim jest polski glazurnik. Jakie prace wykonuje przy wposażaniu łazienek. Czym się kieruje przy wyborze materiałów. Jaki wpyw ma jego rekomendacja na wybory klientów. W naszej prezentacji postaramy się odpowiedzieć na te inne pytania dotyczace tego kanału dystrybucji.

13.20–14.30: Lunch

14.30–15.00: Marketing sportowy – skuteczne narzędzie w dotarciu do klienta, Michał Mango [Urban Communications]. Marketing sportowy – budowanie programów sponsoringowych w oparciu o komunikację, sprzedaż, wizerunek firmy. Przykłady skutecznych długofalowych kampanii w obszarze marketingu sportowego. Dobre przykłady i programy sponsoringu sportowego: USA, EUROPA, POLSKA. Program sponsoringowy – ile kosztuje, jak budować? Marketing sportowy – dla wybranych branż czy dla wszystkich?

15.00–15.30: Badania rynku marketingu sportowego, Pentagon Research. Jak efektywnie badać skuteczność programów sponsoringowych, czy badania marketingu i sponsoringu sportu jest ważne w kontekście budowy programów sponsoringowych  przykłady badań.

15.30–16.00: Miejsce salonu łazienkowego w procesie decyzyjnym klientów indywidualnych, Marcelin Matusiak [GFK Polonia]. W eskalacji świata on-line i ekspansji sieci DIY przyjrzyjmy się bliżej salonom łazienkowym i klientom realizującym zakupy w tym kanale dystrybucji. Kim są klienci salonów łazienkowych i dlaczego do nich przychodzą? Jakie oczekiwania mają klienci przystępujący do planowania i urządzania łazienki, a jak się zmieniają w trakcie procesu inwestycyjnego? Kiedy i w oparciu o jakie kryteria zapadają finalne decyzje zakupowe? Co klienci cenią w salonach, a co ich irytuje?

16.00–16.30: Analiza Rynku DIY w oparciu o gazetki promocyjne, Rafał Drygiel [FOCUS Research International]. Produkty najczęściej promowane w gazetkach handlowych - TOP 20. Analiza cen pod kątem głębokości promocji (w ujęciu zł i %). Trendy promocyjne w gazetkach handlowych. Kategorie najczęściej promowane na rynkach europejskich.  DIY w Polsce vs rynki europejskie. 

16.30–17.00: Zasady konstruowania informacji prasowych i współpracy z mediami, czyli czego potrzebuje dziennikarz. Marta Borowska [Magazyn Łazienka]. Współpraca z mediami jest niezwykle ważnym aspektem funkcjonowania przedsiębiorstwa - zarówno w zakresie budowania wizerunku firmy, jak też promocji rozwiązań produktowych. Dziennikarze magazynu Łazienka oraz portalu branżowego Rynek Łazienek przygotowali prezentację, w której podpowiedzą czym się kierować i na co zwracać uwagę, tak by współpraca na linii dziennikarz - dział kontaktów z mediami przebiegała jak najbardziej efektywnie. Na bazie wieloletniego doświadczenia opowiedzą jakie błędy są najczęściej popełniane przez działy PR, jak konstruować wartościowe komunikaty prasowe oraz jakich treści media potrzebują.

Informacje o kosztach uczestnictwa oraz wszelkie informacje o konferencji znajdziecie na stronie Stowarzyszenia Łazienka.

Kontakt: Robert Sieńko, biuro@stowarzyszenielazienka.pl, +48608651588


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA