Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

fot. Shutterstock

Znamy już pierwsze szczegóły dotyczące agendy październikowej konferencji "Marketing w branży łazienkowej". Będzie mowa m.in. o pułapkach sponsoringu sportowego i mechanizmach promocji w DIY.

REKLAMA

Podczas konferencji, która mieć będzie miejsce 14 października 2014, w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej swą wiedzą podzielą się:

 - Natalia Hatalska (autorka bloga o marketingu w polskim internecie), która będzie mówiła o trendach w wykorzystaniu mediów elektronicznych,

- Michał Mango (Polish Sport Promotion), który opowie o zaletach i pułapkach sponsoringu sportowego,

- Grzegorz Osóbka (Umbrella marketing), który zanalizuje funkcjonujące w kraju i na świecie portale wnętrzarskie,

- Ryszard Żabiński (Focus Research Int'l), który przedstawi mechanizmy promocji w sklepach DIY,

Tradycyjnie zaplanowane są również prezentacje Marcelina Matusiaka (GFK Polonia), Anity Wojtaś-Jakubowskiej (agencja Thing Kong). Nie zabraknie również prezentacji redakcji magazynu "Łazienka", w trakcie której opowiemy o zasadach dobrej współpracy z mediami.

W agendzie znajdą się również tematy związane m.in. ze współpracą z instalatorami, nowymi formami nagradzania w programach lojalnościowych oraz tworzeniem treści do Internetu.

Organizatorem jest Stowarzyszenie "Łazienka". Magazyn "Łazienka" jest patronem medialnym wydarzenia.

 

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA