Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marketing w branży łazienkowej - znamy pierwsze tematy konferencji

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 17 wrz 2015 15:22
Marketing w branży łazienkowej - znamy pierwsze tematy konferencji
rys. Maciej Szymanowicz

Znamy pierwsze nazwiska prelegentów i tematy wystąpień podczas tegorocznej konferencji "Marketing w branży łazienkowej". Jak co roku możemy liczyć na spotkanie z uznanymi ekspertami w branży.

REKLAMA

Specjaliści od marketingu i kadra zarządzająca firm działających w branży łazienkowej już po raz szósty spotka się na konferencji w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. W tym roku spotkanie odbędzie się we środę 14 października, warto więc już rezerwować termin w kalendarzu.

Jak co roku w centrum zainteresowania znajdą się tematy związane z marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży łazienkowej. Zaproszeni specjaliści odniosą się do możliwości rynkowych produktów wyposażenia łazienek, strategii ich dystrybucji i promocji.

Kogo będzie można posłuchać w tym roku?

Stowarzyszenie Łazienka, które organizuje konferencję, zdradziło nam nazwiska pierwszych prelegentów oraz tematy wystąpień podczas konferencji:

- Maciej Budziach, prowadzący blog o mediach, reklamie i marketingu blog.mediafun.pl. 
Temat: Niestandardowe metody na zrobienie szumu wokół twojej marki z wykorzystaniem blogerów, vlogerów, influencerów.
Autor wielokrotnie nagradzanego bloga opowie o  tym jak patrzy na marketing w dzisiejszych mediach, o tym jak przykuć uwagę odbiorcy oraz bez nadęcia informować o swoim produkcie, marce czy idei.

- Urszula Michalak, interiorsdesignblog.com
Temat: Branżowy blog jako istotny łącznik pomiędzy marką a klientem
Blogosfera jest niewątpliwie opiniotwórczym medium i zasługuje na pełną uwagę marketerów. Blogi stanowią istotne źródło informacji. Potwierdza to co czwarty użytkownik internetu (24%). Ponad jedna trzecia czytających blogi min jeden raz w miesiącu przyznaje, że zdarzyło się jej kupić produkt lub usługę pod wpływem tego co przeczytali na blogu (34%). Jeszcze więcej (39%) zrezygnowało z zakupu produktu lub usługi jeśli blogerzy wystawili niepochlebne opinie.

- Marcelin Matusiak, GFK Polonia
Temat: Łazienka do wymiany - czyli remont ostatniej potrzeby, czy ostatniej szansy?
Proces decyzyjny klientów przebiega pokrętnymi drogami – zwłaszcza, gdy dotyczy tak poważnej inwestycji jak urządzanie lub remont łazienki. Każdy klient ma własną ścieżkę decyzyjną, lecz można wyróżnić kilka „węzłów” decyzyjnych klienta. Gdzie w tym procesie powinny znajdować się punkty sprzedaży: salony vs. DIY? W jakich obszarach klient potrzebuje wsparcia i w jakim zakresie? Przyjrzymy się bliżej tym zagadnieniom w świetle badań i analiz prowadzonych przez GfK Polonia.  

- Roman Szymczak, MBA, Trener Biznesu, Ekspert Trade Marketingu.
Temat: Siła merchandisingu w kanale DIY – wyróżnij swój produkt, albo giń
W jaki sposób pokazać produkty by Klient na nie zwrócił uwagę? Główne błędy przy ekspozycji produktu. Strefy sklepu i ich znaczenie dla Klienta. Nowoczesne narzędzia wspierające ekspozycje produktu. Czy można przenieść wprost zasady FMCG do DIY?

W przyszłym tygodniu razem ze Stowarzyszeniem Łazienka zaprezentujemy pełny program wydarzenia.

Ryneklazienek.pl oraz magazyn "Łazienka" są patronami medialnymi konferencji.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA