Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Masters of Technology – nowa kampania wizerunkowa Grohe

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 17 marz 2015 11:38
Masters of Technology – nowa kampania wizerunkowa Grohe
fot. Grohe

W nowej kampanii wizerunkowej Grohe wraca do swoich korzeni nawiązując do historii firmy i do jej wkładu w postęp technologiczny i rozwój innowacji.

REKLAMA

„Masters of Technology” skupia się na koncepcji roli Grohe jako motoru rozwoju przemysłu, podkreślając znaczenie ciągłej innowacji i rozwoju na wszystkich poziomach oraz długą tradycję firmy jako innowatora technicznego. Kampania zwraca uwagę na ludzi, którzy stoją za tymi technologiami, jak również przedstawia korzyści z perspektywy użytkownika.

Koncepcja nowej kampanii sięga do historii firmy, do roku 1873. Wtedy Carl Nestler, niemiecki projektant i producent armatury, założył firmę, która stała się częścią Grohe w roku 1956. Firma szybko wyrobiła sobie renomę motorniczego postępu przemysłowego. Od 1936 roku, sam Friedrich Grohe wprowadzał innowacje do kuchni i łazienek na całym świecie.
Duch tych pionierów przemysłu, wciąż inspirujących pracowników dzisiejszego Grohe,nawiązuje kampania „Masters of Technology”.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA