Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowa dyrektor marketingu w Grupie Paradyż

  • Autor: Rynek Łazienek
  • 25 sty 2017 09:21
Nowa dyrektor marketingu w Grupie Paradyż
Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu w Grupie Paradyż

Z dniem 19 stycznia br. stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Paradyż objęła Karolina Wesołowska, która odpowiedzialna będzie za opracowanie i realizację strategii marketingowej firmy.

REKLAMA

Karolina Wesołowska z branżą marketingową związana jest od ponad 12 lat. Doświadczenie
w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital.

Przez ostatnie 3 lata związana była ze szwajcarską marką Hoval, w której początkowo zajmowała się budową strategii i zespołu marketingowego na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej, a następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Wcześniej na stanowisku Dyrektora Marketingu w Celma SA, przeprowadziła skuteczny rebranding marki oraz była pomysłodawcą i realizatorem akcji Celma Pomaga. Przez ponad 4 lata zarządzała wizerunkiem firmy Immergas Polska, nadzorując działania ze wszystkich obszarów marketingu.

- Przed nami wiele wyzwań, to będzie bardzo ciekawy rok. Bierzemy się ostro do pracy, by podkreślić rolę marki Paradyż, jako lidera rynku materiałów wykończeniowych. Nasze zadania zrealizujemy w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji, niestandardowe pomysły i rzetelne dane. Będziemy jeszcze bliżej Klientów, zarówno tych końcowych jak i biznesowych - mówi Karolina Wesołowska.

Nowa Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA