Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowa kampania Ceramiki Paradyż z udziałem Doroty Szelągowskiej i znanych blogerek

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 22 cze 2017 10:23
Nowa kampania Ceramiki Paradyż z udziałem Doroty Szelągowskiej i znanych blogerek
Ambasadorki nowej kampanii Ceramiki Paradyż

Na początku czerwca polski producent płytek ceramicznych wystartował z kampanią marketingową skierowaną do klienta finalnego. Do akcji zaangażowano znane inwestorom prywatnym twarze: Dorotę Szelągowską oraz topowe blogerki.

REKLAMA

5 czerwca 2017 wystartowała kampania marketingowa Ceramiki Paradyż #wStyluParadyż, której twarzą została Dorota Szelągowska, autorytet w dziedzinie aranżacji wnętrz. Dodatkowo, całość projektu wzmocniona jest aktywnym udziałem topowych blogerek– Jagody z Lovingit, Anny z WhatAnnaWears oraz Malwiny z Bakusiowo.

Kampania ma na celu zainspirowanie klienta finalnego produktami marki Paradyż oraz pokazanie, jak różnorodnie można kreować przestrzeń łazienki, uwzględniając indywidualne potrzeby i zainteresowania. - Ceramika Paradyż to synonim najlepszego wzornictwa, wysokiej jakości i stylu. Te wartości próbuje przemycać do polskich wnętrz także Dorota Szelągowska, dlatego nie mogliśmy wybrać innej osoby do współpracy - tłumaczy Karolina Wesołowska, Dyrektor Marketingu Ceramiki. 

 

 

Metamorfoza łazienki

Kluczowym punktem kampanii i nagrodą główną będzie metamorfoza łazienki #wStyluParadyż, którą przeprowadzi Dorota Szelągowska, a także wymarzone wakacje dla całej rodziny na czas remontu. - Chcę pokazać, że łazienka nie musi być wypadkową niewielkiej przestrzeni i kilku “obowiązujących stylów", ale tak jak i inne wnętrza, można ją dopasować do siebie. Do swojego gustu, trybu życia, oczekiwań. Na kilku metrach może powstać zarówno nasze prywatne, egzotyczne spa, ale też bardzo funkcjonalna łazienka dla dużej rodziny, która żyje w biegu. Wnętrza możemy wypełnić naszymi pamiątkami z podróży, zdjęciami, ulubionymi kolorami. Łazienka wcale nie musi być bezduszna -bardzo się cieszę, że będę mogła to pokazać - mówi Dorota Szelągowska.

Niezależnie od nagrody głównej, mechanika konkursu przewiduje trzy dwutygodniowe edycje. W każdej z nich będzie do wygrania 10 000 zł na remont, płytki marki Paradyż oraz projekt łazienki #wStyluParadyż od blogerek, które będą pełnić rolę ambasadorek reprezentujących odmienne style - praktyczny, modny oraz rodzinny. W ramach nagrody zwycięzca odwiedzi także salon Paradyż, gdzie razem z architektem marki i blogerką stworzą projekt wymarzonej łazienki, odwzorowującej styl laureata. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.paradyz.com/konkurs, a także na kanałach społecznościowych blogerek.

Drużyna #wStyluParadyż

Podczas kampanii na kanałach blogerek pojawiać się będą materiały poradnikowe oraz liczne inspiracje zdjęciowe związane z aranżacją łazienek. Każda z blogerek promujących kampanię to zupełnie inna osobowość, prowadząca odmienny styl życia. Dlatego też prezentowane na ich kanałach social media rozwiązania i porady, będą odpowiadały na potrzeby wielu różnych odbiorców. Jagoda z Lovingit skupi się na panujących trendach w wyposażaniu wnętrz, Ania z WhatAnnaWears opowie o aranżacji łazienki pod kątem wyrażenia swojego stylu, odzwierciedlenia swojego modowego Ja, z kolei Malwina z Bakusiowo skupi się przede wszystkim na funkcjonalności, ważnej przede wszystkim z perspektywy rodzin z dziećmi.

Działania dodatkowe

W ramach kampanii będzie można pobrać kupon rabatowy uprawniający do 15% zniżki oraz wziąć udział w dodatkowym konkursie i uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na zakup płytek marki Paradyż. Szczegóły pod adresem www.paradyz.com/promocje.

Kampania potrwa od 5 czerwca do 31 sierpnia 2017 roku i będzie obejmować przede wszystkim działania online.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA