Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowa marka mebli na rynku

  • Autor: Redakcja Magazynu Łazienka
  • 28 marz 2013 15:48
Nowa marka mebli na rynku
Fot. Defra

Firma Deftrans – rodzinne przedsiębiorstwo z polskim kapitałem, obecne na polskim rynku już od 16 lat – wprowadziła na rynek nową markę produktów pod nazwą Defra

REKLAMA

Marka Defra obejmuje wszystkie serie mebli tworzone na podstawie własnych wzorów, produkowane na rynek polski i zagraniczny.

- Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie marki produktowej, żeby usystematyzować naszą bardzo szeroką i zróżnicowaną ofertę i rozdzielić wzory produkowane na zlecenie od tych, które sami tworzymy i proponujemy naszym klientom. Ponadto zdajemy sobie sprawę, że nasze know-how, park maszynowy i moce produkcyjne pozwalają równolegle do naszej obecnej produkcji wytwarzać meble bardzo wysokiej jakości, dedykowane do wyższego segmentu rynku. Wprowadzenie już teraz wyraźnej segmentacji naszej oferty pozwoli nam w przyszłości pomyśleć o takim kierunku rozwoju – mówi Grzegorz Leszczuk, dyrektor handlowy firmy Deftrans.

Pojawienie się nowej marki będzie pociągało za sobą m. in. stworzenie dla niej identyfikacji graficznej oraz nowej, bardziej funkcjonalnej strony internetowej. Te nowe narzędzia są obecnie wdrażane i zaczną działać w pierwszym kwartale 2013 roku. Firma zachowa swoją nazwę wyłącznie na potrzeby dokumentacji handlowej i prawnej, natomiast wszelkie jej działania marketingowe i wizerunkowe będą prowadzone pod marką Defra.

- Podstawą naszego działania będzie marka Defra i jej oferta, ale planujemy także wprowadzenie kolejnej marki mebli łazienkowych, o ekskluzywnym, designerskim charakterze. Nawiązaliśmy już współpracę z cenionym projektantem przemysłowym i pracujemy razem nad nowymi meblami, które będą stanowić jej ofertę - dodaje Grzegorz Leszczuk.

Dziś Deftrans zatrudnia ponad 300 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. To pozwala produkować jej ponad 30 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca i znajdować odbiorców swoich wyrobów w ponad 30 krajach świata. Aktualnie na eksport trafia około 50% produktów firmy.d


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA