Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowe ekspozycje i kampania edukacyjna producenta grzejników

  • Autor: Redakcja magazynu Łazienka
  • 18 cze 2014 20:55
Nowe ekspozycje i kampania edukacyjna producenta grzejników
Ekspozycja grzejników Jaga w salonie firmy Rzońca / fot. materiały prasowe Jaga
Nowe ekspozycje i kampania edukacyjna producenta grzejników

Jaga, belgijski producent grzejników, otworzył swą nową ekspozycję w salonie firmy Rzońca w Białymstoku. Wkrótce grzejniki tej marki pojawią się również w nowym białostockim salonie firmy Dartom.

REKLAMA

Salon firmy Rzońca to pierwsze miejsce na Podlasiu, gdzie zaprezentowane są grzejniki Jaga. Ekspozycja została tak przygotowana, by pokazać klientowi przekrój możliwości technologicznych, użytkowych i wzorniczych belgijskiego producenta. Są tu więc grzejniki: ścienne, stojące, łazienkowe, dekoracyjne i kanałowe, modele klasyczne oraz jednostki hybrydowe, grzejniki z obudowami ze stali, drewna, konglomeratu.

Salon firmy Rzońca ściśle współpracuje z regionalnym przedstawicielem marki Jaga, który zapewnia pomoc informacyjną i szkoleniową.

 - Ruszamy nie tylko ze sprzedażą, ale również z kampanią  edukacyjną dla architektów. Zależy nam, aby klienci dobrze poznali firmę Jaga i jej wartości, wśród których tak samo ważne jak efektywność i oszczędność urządzeń grzewczych jest to, by były one przyjazne środowisku – mówi Dariusz Mikołajczuk, doradca handlowy regionu z firmy Jaga Polska.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA