Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowy program lojalnościowy PSB-Mrówka

  • Autor: Redakcja magazynu Łazienka
  • 02 lip 2014 08:56
Nowy program lojalnościowy PSB-Mrówka
Mrówka w Krosnie Odrzańskim / fot. Grupa PSB

Od 1 lipca w całej Polsce, w sieci sklepów Mrówka można zbierać punkty w Programie Bonusowym Payback. Klienci PSB-Mrówka oraz uczestnicy programu będą mogli skorzystać z wielu promocji.

REKLAMA

Payback to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart Payback mogą zwiększyć stan konta punktowego, a zebrane punkty wymienić na nagrody, mile Miles & More lub przekazać na program dożywiania dzieci Pajacyk. W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim blisko 300 firm partnerskich oraz ponad 130 sklepów online. Z początkiem czerwca do grona partnerów oficjalnych dołączyła firma PSB-Mrówka.

Klienci sklepów PSB-Mrówka oraz uczestnicy Programu dokonujący zakupów u nowego partnera za każde wydane 2 zł otrzymają 1 punkt. 

- Payback jest dojrzałym i sprawnie funkcjonującym Programem multipartnerskim. Liczba firm, która z nami współpracuje systematycznie rośnie i chcemy być obecni w każdym z sektorów, w którym Polacy robią zakupy. PSB-Mrówka to nowy partner, który uzupełnia ofertę o kolejny obszar – „dom i ogród”. Cieszymy się z możliwości współpracy z tak znaną i lubianą przez Polaków siecią sklepów. Razem z PSB-Mrówka będziemy wdrażać najnowocześniejsze rozwiązania marketingu lojalnościowego i digitalnego. Jestem pewien, że Klienci PSB-Mrówka docenią korzyści i bonusy wynikające z naszej współpracy – przekonuje Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający Payback.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA