Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Pełny program konferencji "Marketing w branży łazienkowej"

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 11 paź 2016 09:28
Pełny program konferencji "Marketing w branży łazienkowej"
fot. Stowarzyszenie Łazienka

Znamy pełny program konferencji marketingowej, która odbędzie się 26 października w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Będzie można dowiedzieć się m.in. jakie są ułomności ekspozycji w salonach łazienkowych i jak współpracować z architektem.

REKLAMA

Organizator konferencji Marketing w branży Łazienkowej"  - Stowarzyszenie Łazienka ogłosiło pełny program wydarzenia:

- Między piekłem marketingu, a niebem sprzedaży
Jak polscy klienci podejmują decyzje zakupowe dotyczące łazienki – zderzenie świata wirtualnego z realnym.
Jacek Kotarbiński – wykładowca, bloger, jedna z najważniejszych postaci polskiego marketingu. Autor bestselerowej Sztuki Rynkologii.

- Marketing video: precyzyjne kierowanie i maksymalizacja ROI
Strategia komunikacji video, w tym szerzej o jej kierowaniu do odpowiedniego odbiorcy. Spoby na uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji w reklamę video w Internecie.
Maciej Wróblewski, Krystian Botko – TalentMedia

- Salonowe selfie – lepsze z profilu, czy en face?
O dobrych praktykach i ułomnościach ekspozycji salonów łazienkowych opowieść całkowicie subiektywna.
Marcelin Matusiak – GFK Polonia

- Skuteczna promocja w kanale DIY
Lewarowanie sieci wobec dostawcy. Promocje jako droga do strategicznego partnerstwa. Rodzaje promocji w zależności od roli kategorii produktowej.  Oczekiwania kupców sieci wobec promocji. Benefity i ryzyzka promocyjne.
Jacek Klimek – Akytywny Menedżer, Certyfikowany Trener Biznesu. Swoje doświadczenie zbierał jako Szef Zakupu OBI, KOMFORT oraz Szef Sprzedaży SOPRO.

- Współpraca marketingowa na linii producent–dystrybutor
Jak wykorzystać potencjał drzemiący w sieciach dystrybucji, czyli 2+2=5.
Grzegorz Zuchmański – z-ca Dyrektora SBS Sp. z o.o.

- Kim jest współczesny architekt i jak z nim współpracować
Analiza jednej z kluczowych grup opiniotwórczych w naszej branży oraz omówienie sposobów na efektywną z nią współpracę.
Krzysztof Sołducha – założyciel i redaktor naczelny Grupy Sztuka Architektury

- Mały beacon – wielkie możliwości
5 sposobów na wykorzystanie technologii IoT w branży łazienkowej.
Marcin Okarmus – R&D Manager Comarch Technologies

- 20 lat reklamy w „Łazience”
Z przymrużeniem oka przyglądamy się, jak zmieniła się reklama prasowa w branży łazienkowej na przestrzeni ostatnich 20 lat.
Arkadiusz Kaczanowski – dziennikarz magazynu „Łazienka”

Więcej informacji i warunki uczestnictwa w konferencji można znaleźć na stronie http://www.stowarzyszenielazienka.pl/konferencja-marketing/

Magazyn "Łazienka" jest patronem medialnym wydarzenia.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA