Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Pełny program konferencji "Marketing w branży łazienkowej"

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 11 paź 2016 09:28
Pełny program konferencji "Marketing w branży łazienkowej"
fot. Stowarzyszenie Łazienka

Znamy pełny program konferencji marketingowej, która odbędzie się 26 października w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Będzie można dowiedzieć się m.in. jakie są ułomności ekspozycji w salonach łazienkowych i jak współpracować z architektem.

REKLAMA

Organizator konferencji Marketing w branży Łazienkowej"  - Stowarzyszenie Łazienka ogłosiło pełny program wydarzenia:

- Między piekłem marketingu, a niebem sprzedaży
Jak polscy klienci podejmują decyzje zakupowe dotyczące łazienki – zderzenie świata wirtualnego z realnym.
Jacek Kotarbiński – wykładowca, bloger, jedna z najważniejszych postaci polskiego marketingu. Autor bestselerowej Sztuki Rynkologii.

- Marketing video: precyzyjne kierowanie i maksymalizacja ROI
Strategia komunikacji video, w tym szerzej o jej kierowaniu do odpowiedniego odbiorcy. Spoby na uzyskanie jak największego zwrotu z inwestycji w reklamę video w Internecie.
Maciej Wróblewski, Krystian Botko – TalentMedia

- Salonowe selfie – lepsze z profilu, czy en face?
O dobrych praktykach i ułomnościach ekspozycji salonów łazienkowych opowieść całkowicie subiektywna.
Marcelin Matusiak – GFK Polonia

- Skuteczna promocja w kanale DIY
Lewarowanie sieci wobec dostawcy. Promocje jako droga do strategicznego partnerstwa. Rodzaje promocji w zależności od roli kategorii produktowej.  Oczekiwania kupców sieci wobec promocji. Benefity i ryzyzka promocyjne.
Jacek Klimek – Akytywny Menedżer, Certyfikowany Trener Biznesu. Swoje doświadczenie zbierał jako Szef Zakupu OBI, KOMFORT oraz Szef Sprzedaży SOPRO.

- Współpraca marketingowa na linii producent–dystrybutor
Jak wykorzystać potencjał drzemiący w sieciach dystrybucji, czyli 2+2=5.
Grzegorz Zuchmański – z-ca Dyrektora SBS Sp. z o.o.

- Kim jest współczesny architekt i jak z nim współpracować
Analiza jednej z kluczowych grup opiniotwórczych w naszej branży oraz omówienie sposobów na efektywną z nią współpracę.
Krzysztof Sołducha – założyciel i redaktor naczelny Grupy Sztuka Architektury

- Mały beacon – wielkie możliwości
5 sposobów na wykorzystanie technologii IoT w branży łazienkowej.
Marcin Okarmus – R&D Manager Comarch Technologies

- 20 lat reklamy w „Łazience”
Z przymrużeniem oka przyglądamy się, jak zmieniła się reklama prasowa w branży łazienkowej na przestrzeni ostatnich 20 lat.
Arkadiusz Kaczanowski – dziennikarz magazynu „Łazienka”

Więcej informacji i warunki uczestnictwa w konferencji można znaleźć na stronie http://www.stowarzyszenielazienka.pl/konferencja-marketing/

Magazyn "Łazienka" jest patronem medialnym wydarzenia.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA