Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Podsumowanie III edycji Akademii Paradyż

  • Autor: redakcja ryneklazienek.pl
  • 17 wrz 2019 13:19
Podsumowanie III edycji Akademii Paradyż
12 września br. w centrum kongresowym Hotelu Ossa Congress & Spa odbyła się III edycja innowacyjnego projektu Ceramiki Paradyż pod hasłem „Sklep przyszłości”. Fot. Ceramika Paradyż
Podsumowanie III edycji Akademii Paradyż
Podsumowanie III edycji Akademii Paradyż

Najnowocześniejsze salony i sklepy powinny być dostępne zarazem stacjonarnie, jak i online. Akademia Paradyż powstała, by pomóc ich właścicielom w sprostaniu aktualnym wyzwaniom branży łazienkowej. 12 września br. w centrum kongresowym Hotelu Ossa Congress & Spa odbyła się III edycja innowacyjnego projektu Ceramiki Paradyż pod hasłem „Sklep przyszłości”.

REKLAMA

Akademia Paradyż to cykl  spotkań edukacyjno-inspiracyjnych dla właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. To także dawka wiedzy branżowej z zakresu motywacji, sprzedaży i obsługi klienta, która ma pomóc uczestnikom w systematycznym zwiększaniu przewagi konkurencyjnej.

Co przyniesie 2020 rok?

Podczas III edycji Akademii Paradyż podjęto tematy, które definiują zyskowny salon sprzedaży. Uczestnicy spotkania poznali najnowsze trendy marketingu internetowego, zarządzania zespołem i dbałości o wizerunek firmy. Podczas interesujących wykładów skupiono się na tym, co będzie najważniejsze przy planowaniu działań marketingowych na przyszły rok. Poruszono również ważne zagadnienia z dziedziny zarządzania, które mogą pomóc w motywowaniu zespołu.

Skuteczność i świadomość potrzeb

Pierwszym prelegentem tej edycji Akademii Paradyż był Paweł Tkaczyk, specjalista mający doświadczenie w budowaniu takich marek, jak m.in. Agora, HBO czy Orange. Jego wystąpienie przybliżało trendy marketingowe na przyszły rok, a także było szansą do zrozumienia zjawiska „zero click” w sklepach internetowych.

Kolejnym prelegentem był Bogdan Sosnowski, właściciel firmy Bogdan Sosnowski Consulting i coach ICC, który przedstawił analizę cyklu życia zespołu oraz poszczególnych jego etapów. Ekspert zaprezentował również narzędzia umożliwiające zaoszczędzenie czasu, skrócenie procesu i podniesienie efektywności w firmie.

Trzecim specjalistą Akademii Paradyż był Marcin Sadowski z agencji marketingu internetowego Marafiki, który zapoznał gości z tajnikami dwóch potężnych platform reklamy internetowej – Google Ads i Facebook Ads.

Dzięki wiedzy i różnorodnemu doświadczeniu prelegentów, spotkanie stało się okazją do sprecyzowania planów marketingowych na przyszły rok przy wykorzystaniu nowych technologii i metod zarządzania ludźmi.

Czytaj także: [Fotorelacja] Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań w Łodzi

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA