Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polacy cenią czystość w toalecie - wyniki badań

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 02 wrz 2013 14:26
Polacy cenią czystość w toalecie - wyniki badań

W badaniu wzięło udział 1000 kobiet i mężczyzn w wieku 33-55 lat z dwunastu krajów na całym świecie. Polacy okazują się być nacją najbardziej ceniącą czystość w toalecie oraz chcącą korzystać z najnowszych i najwygodniejszych rozwiązań, które mogą im to zapewnić.

REKLAMA

Międzynarodowe badanie Toaletowo - Komfortowo przeprowadzone na zlecenie firmy Geberit.

Z przeprowadzonych badań wynika, że najpopularniejszym sposobem utrzymania czystości jest prysznic i ponad połowa respondentów bierze go raz dziennie, a 28% nawet dwa i więcej razy dziennie. W tej grupie wciąż więcej kobiet niż mężczyzn uważa higienę osobistą za niezmiernie ważną. Średni czas w ciągu dnia, jaki Polacy przeznaczają na czynności związane z higieną osobistą to 51 minut. I tu także wyróżniamy się na tle innych przebadanych społeczności, gdzie najwięcej odpowiedzi wskazuje przedział czasowy 21-30 minut.

Biorąc pod uwagę wyposażenie domowych łazienek okazuje się, że zamontowany bidet znajdziemy tylko w 12,7% z nich, a toaletę z funkcją mycia jedynie w 2,2%. Jednakże 33% badanych stwierdziło, że czuje się nieświeżo po skorzystaniu z ubikacji. Dlatego aż sześć osób na dziesięć ma pewność, że po użyciu toalety myjącej czułaby się znacznie czyściej, a 70% badanych wyraża chęć jej zakupu w przyszłości.

Gdy przeanalizowano zachowania konsumenckie, stwierdzono, że aż 94% osób badanych w Polsce ma doświadczenie związane z podejmowaniem decyzji o zakupie miski ustępowej. Ponadto Polacy i pozostałe narodowości, gdy zdecydują się na zakup toalety z funkcją mycia, w największym stopniu (około 61% wszystkich badanych) kierują się opinią sprzedawcy. Zaś jako najważniejsze kryteria wskazywali: wzornictwo (61%), cenę (59%) i funkcjonalność (51%).

(opr. mm)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA