Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Poznaliśmy wyniki badania Superbrands Polska 2015/16 - są firmy łazienkowe

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 26 lis 2015 10:03
Poznaliśmy wyniki badania Superbrands Polska 2015/16 - są firmy łazienkowe
Statuetka nagrody Superbrands. / fot. Superbrands Polska

Na potrzeby projektu Superbrands po raz kolejny we współpracy z ARC Rynek i Opinia zrealizowało konsumenckie badanie siły i wizerunku marki.

REKLAMA

W gronie marek wyróżnionych tytułami Superbrands nie zabrakło firm z branży łazienkowej. 

W najnowszej, dziesiątej już edycji projektu, przyznano trzy rodzaje wyróżnień:

Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek w Polsce (oceny rekomendacji konsumentów oraz wizerunku marki przez ekspertów). Tutaj wyróżniono marki Franke, Geberit, Grohe, Purmo, Cersanit, Koło, Opoczno, Roca, Atlas, Ceresit.

Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych polskich marek (oceny rekomendacji i znajomości konsumentów). Tutaj wyróżniono Armaturę Kraków, Ceramikę Paradyż, Cersanit, Koło, Opoczno, Sanplast, Tubądzin oraz firmę Atlas.

Business Superbrands 2015/16  – dla najsilniejszych marek biznesowych w Polsce (oceny jakości brandingu, pozycji rynkowej, jakości produktów/usług, jakości relacji b2b, innowacyjności oraz działań CSR dokonane przez menedżerów oraz dedykowaną Radę Marek Business Superbrands). Tutaj wyróżniono m.in. Grupę Polskie Składy Budowlane, Ceramikę Paradyż, Koło oraz Onninen.

Żadna firma łazienkowa nie znalazła się w TOP20 najsilniejszych marek obecnych na polskim rynku.

W bieżącej edycji możemy zaobserwować spadek średnich ocen polecenia konsumentów. To znak, że konsumenci coraz więcej wymagają od marek. Nie bez znaczenia jest też fakt, że badanie realizowane było w czasie trwania kampanii wyborczej - stwierdza w komunikacie Monika Kowalewska, dyrektor projektu.

W proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ponad 50 ekspertów branżowych. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu b.r. na próbie przekraczającej N=15055 i uwzględniało ponad 2300 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz (po raz pierwszy) kapitał marki, wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA