Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Poznaliśmy wyniki badania Superbrands Polska 2015/16 - są firmy łazienkowe

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 26 lis 2015 10:03
Poznaliśmy wyniki badania Superbrands Polska 2015/16 - są firmy łazienkowe
Statuetka nagrody Superbrands. / fot. Superbrands Polska

Na potrzeby projektu Superbrands po raz kolejny we współpracy z ARC Rynek i Opinia zrealizowało konsumenckie badanie siły i wizerunku marki.

REKLAMA

W gronie marek wyróżnionych tytułami Superbrands nie zabrakło firm z branży łazienkowej. 

W najnowszej, dziesiątej już edycji projektu, przyznano trzy rodzaje wyróżnień:

Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek w Polsce (oceny rekomendacji konsumentów oraz wizerunku marki przez ekspertów). Tutaj wyróżniono marki Franke, Geberit, Grohe, Purmo, Cersanit, Koło, Opoczno, Roca, Atlas, Ceresit.

Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych polskich marek (oceny rekomendacji i znajomości konsumentów). Tutaj wyróżniono Armaturę Kraków, Ceramikę Paradyż, Cersanit, Koło, Opoczno, Sanplast, Tubądzin oraz firmę Atlas.

Business Superbrands 2015/16  – dla najsilniejszych marek biznesowych w Polsce (oceny jakości brandingu, pozycji rynkowej, jakości produktów/usług, jakości relacji b2b, innowacyjności oraz działań CSR dokonane przez menedżerów oraz dedykowaną Radę Marek Business Superbrands). Tutaj wyróżniono m.in. Grupę Polskie Składy Budowlane, Ceramikę Paradyż, Koło oraz Onninen.

Żadna firma łazienkowa nie znalazła się w TOP20 najsilniejszych marek obecnych na polskim rynku.

W bieżącej edycji możemy zaobserwować spadek średnich ocen polecenia konsumentów. To znak, że konsumenci coraz więcej wymagają od marek. Nie bez znaczenia jest też fakt, że badanie realizowane było w czasie trwania kampanii wyborczej - stwierdza w komunikacie Monika Kowalewska, dyrektor projektu.

W proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ponad 50 ekspertów branżowych. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu b.r. na próbie przekraczającej N=15055 i uwzględniało ponad 2300 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz (po raz pierwszy) kapitał marki, wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA