Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Poznański Cermag świętuje 20. urodziny

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 01 paź 2015 15:29
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
fot. Cermag Poznań
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny
Poznański Cermag świętuje 20. urodziny

1820 boisk piłkarskich, które można by wyłożyć sprzedanymi płytkami. 65 tysięcy kaw rocznie serwowanych w kącikach kawowych. Poznański salon podsumowuje dwie dekady swojej działalności.

REKLAMA

Cermag to dzisiaj jedna z najbardziej rozpoznawalnych poznańskich marek - wielokrotny laureat naszego konkursu "Łazienka - Salon Roku". Sieć zaliczana jest do największych w kraju, jeśli idzie o dystrybucję ekskluzywnego wyposażenia domu - zwłaszcza biorąc pod uwagę płytki, ceramikę i armaturę.

W tym roku firma obchodzi jubileusz 20-lecia. Z okazji porcelanowej rocznicy 12 września odbyła się gala, na którą zaproszono architektów, partnerów, dostawców z Polski i z zagranicy. Wieczór uświetnił koncertem zespół AudioFeels.

10% rynku

Cermag działa w sektorze premium szacowanym na 10% całego rynku. Gdyby przeliczyć sprzedane w salonach tej marki płytki ceramiczne, zajęłyby one 13 milionów metrów kwadratowych powierzchni, czyli tyle, ile 1820 boisk piłkarskich. Obsłużono ponad 300 tysięcy klientów, czyli tyle, ile mieszkańców liczy średnie polskie miasto.

- Jubileusz 20-lecia firmy to powód do dumy – mówi Tomasz Desko, Prezes Zarządu Cermag Poznań. – Tym bardziej, że udało nam się zbudować wraz z moją wspólniczką, Martą Kaczkowską, rodzinną firmę, która osiąga dobre wyniki, zatrudnia wspaniałych ludzi. Udaje nam się też wpłynąć na to, że wnętrza wielu polskich mieszkań, domów i inwestycji stają się piękniejsze.

Jak wspominają właściciele firmy: w ciągu 20 minionych lat rynek w Polsce bardzo się zmienił. Firma zaczynała od produkcji płytek. Ich sprzedaż była stosunkowo łatwa, ponieważ praktycznie nie było konkurencji. Z biegiem lat rynek się zmieniał i trzeba było na te zmiany reagować.

W stronę segmentu premium

Cermag powoli stawał się siecią salonów specjalizującą się w sprzedaży płytek prestiżowych marek z całego świecie. Zgodnie z sugestiami Klientów, zaczęto też rozszerzać asortyment. Dzisiaj w salonach można kupić także oświetlenie czy tapety. Z firmą współpracują designerzy, projektanci wnętrz, architekci. Firma stara się wyróżniać poziomem wyszkolenia pracowników, śledzeniem najnowszych trendów czy jakością porad. Nie brakuje też współpracujących z firmą projektantów wnętrz, którzy na miejscu pomagają w zaprojektowaniu przestrzeni. 

- Pracujemy cały czas nad kolejnymi udogodnieniami, jak choćby aplikacja, która pozwoli doradcom handlowym, projektantom wnętrz i klientom na zeskanowanie kodu produktów i uzyskanie pełnej informacji o niech – dodaje Tomasz Desko.

Cermag to firma rodzinna - również dlatego, że zarządzający firmą dbają, by w salonach panowała taka atmosfera. Stworzono specjalne kąciki zabaw dla dzieci, by rodzice spokojnie mogli zajmować się wyborem produktów. Na miejscu można wypić też kawę, której jakość potwierdza fakt, że rocznie w kącikach kawowych w salonie wypija się jej 65 tysięcy filiżanek.

- Wielu Klientów traktuje obecnie budowę domu czy remont jako inwestycję na przyszłość i woli kupić lepszej jakości materiały – mówi Tomasz Desko,. – Po pierwsze dlatego, że chce się dobrze czuć w swoim domu, po drugie – wyposażenie jest inwestycją na lata, a po trzecie, tak przygotowaną nieruchomość łatwiej jest sprzedać czy wynająć. Opłaca się więc kupować dobre produkty i potraktować jako przestrogę powiedzenie, że kto tanio kupuje, ten dwa razy kupuje  - dodaje.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA