REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

"Projekt łazienka" na 4DD

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 17 lut 2018 12:17
"Projekt łazienka" na 4DD
Drugi dzień 4 Design Days obfitował w liczne sesje dyskusyjne. Nie zabrakło również tematyki łazienkowej. Cykl Design. Wnętrza mieszkaniowe, Projekt łazienka został podzielony na dwie części. Fot. 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD
"Projekt łazienka" na 4DD

Drugi dzień 4 Design Days obfitował w liczne sesje dyskusyjne. Nie zabrakło również tematyki łazienkowej. Cykl Design. Wnętrza mieszkaniowe, Projekt łazienka został podzielony na dwie części.

REKLAMA

Pierwsza z nich obejmowała prezentacje firm z branży. O swojej ofercie i trendach rynkowych opowiadali Katarzyna Tworek, Brand Manager, Aurora Technika Świetlna oraz Marek Zięba, specjalista ds. sprzedaży w salonach Mera.

Pani Katarzyna w prelekcji To Ty decydujesz! Kreowanie przestrzeni światłem opowiadała o roli oświetlenia we współczesnej łazience. Szczególną uwagę poświęcając personalizacji przestrzeni za pomocą odpowiednio dobranego światła.

Z kolei pan Marek w prezentacji Pałacowe wnętrze, industrialne spojrzenie, relaks w dobrym towarzystwie; (czyli) nowe spojrzenie na wyposażenie strefy relaksu udowodnił, że nowoczesną przestrzeń łazienki można stworzyć za pomocą jednego detalu.

Zmieniająca się rola łazienki

Druga część miała formę panelu dyskusyjnego, w którym udział wzięli: Joanna Dec-Galuk, dyrektor marketingu, Roca Polska, Wojciech Gwizdak, architekt z pracowni 2G Studio, Dariusz Jędrzejczak, kierownik działu handlowego i marketingu w firmie Mochnik, Michał Kędzior, manager sieci salonów MERA, Ewa Raczkowska, właścicielka i główny architekt, ER Design, Tomasz Słomka, CEO, właściciel, TOKA+HOME oraz Katarzyna Tworek.

Dyskusję moderowały Urszula Tatur, redaktor prowadząca magazynu Świat Łazienek i Kuchni i portalu mamkuchnie.pl oraz Anna Sołomiewicz, redaktor prowadząca magazynu Łazienka i portalu lazienka.pl.

W trakcie trwającej półtora godziny debaty poruszono tak ważne kwestie jak funkcjonalność przestrzeni łazienkowej, jej zmieniająca się rola, nowoczesne wyposażenie (w tym inteligentne rozwiązania), a także rola architekta, producentów i dystrybutorów w kształtowaniu postaw konsumentów. Uczestnicy dyskusji wymieniali się swoimi zawodowymi doświadczeniami, spostrzeżeniami na temat zmieniających się trendów oraz preferencji inwestorów.

Innowacyjność w łazience

Rozmówcy zgodnie stwierdzili, że istotą wszelkich trendów jest innowacyjność. Joanna Dec-Galuk powoływała się na przykłady przełomów zapoczątkowanych przez markę Laufen, która jako pierwsza wprowadziła m.in. podwieszaną miskę toaletową oraz umywalki z cienkimi rantami, co po latach okazało się rynkowym standardem.

Ważnym czynnikiem kształtującym ofertę według dyskutujących była także współpraca pomiędzy producentami i architektami wnętrz. Podkreślano także personalizację jako jedną z dominujących tendencji w branży łazienkowej.

Jak zauważył Dariusz Jędrzejczak, klienci chcą coraz nowszych rozwiązań, które odróżniałyby ich łazienkę na tle innych. Podobne wnioski wyciągali także obecni na sali architekci wnętrz, zwracając uwagę na reprezentacyjną rolę toalety gościnnej.

Czytaj także: Branża łazienkowa na 4 DD. Zobacz relację z pierwszego dnia!

Autorki: Anna Sołomiewicz, Urszula Tatur


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA