Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

PSB bardziej rozpoznawalne wśród Polaków

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 22 sie 2016 13:11
PSB bardziej rozpoznawalne wśród Polaków
fot. PSB-Mrówka Krosno Odrzańskie

Sieci sklepów PSB-Mrówka i PSB-Profi wzmocniły rozpoznawalność wśród polskich konsumentów.

REKLAMA

Jak informuje Grupa PSB, według najnowszych badań, zrealizowanych przez TNS Polska w lipcu br. na próbie 1020 mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia dotyczących znajomości marek i reklam sieci handlowych prowadzących sprzedaż materiałów wykorzystywanych podczas prac budowlano-remontowych wynika, że znajomość marki Grupy PSB deklarowało około 42% Polaków, sieci sklepów PSB-Mrówka 52%, placówek PSB-Profi 20%.

Jest to wzrost w porównaniu do 2014 roku, kiedy znajomość marki Grupy PSB zadeklarowało około 41% Polaków, PSB-Mrówka około 40%, a placówek PSB-Profi 16%.

Jak widać największym wzrost rozpoznawalności odnotowały sklepy PSB-Mrówka - wyniósł 12% w stosunku do roku 2014.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA