Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

PSB otwiera 12 market w tym roku

  • Autor: redakcja magazynu Łazienka
  • 15 maj 2014 10:33
PSB otwiera 12 market w tym roku
PSB otwiera 12 market w tym roku
PSB otwiera 12 market w tym roku
PSB otwiera 12 market w tym roku
PSB otwiera 12 market w tym roku
PSB otwiera 12 market w tym roku

Grupa PSB ma już 163 Mrówki i Mini-Mrówki. Jedynie w pierwszych czterech miesiącach tego roku sieć marketów „dom i ogród” powiększyła się o 12 placówek. Pod koniec roku ma ich być 180.

REKLAMA

Największe sklepy, o powierzchni ok. 2 tys. mkw. powstały w Gryfinie, Kościerzynie, Tomaszowie Lubelskim, Tarnobrzegu i  Jędrzejowie. 2 maja została otwarta Mrówka w Krośnie Odrzańskim.

Obiekt o powierzchni 1000 metrów kwadratowych jest efektem remodelingu siedziby firmy Klusek, która ma za sobą 25-letnią historię działalności, jako hurtownia materiałów budowlanych.

Otwarcie Mrówki poprzedzone było kampanią reklamową oraz ulotkami promocyjnymi w nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy. Mimo brzydkiej pogody, na otwarcie sklepu przybyło wielu mieszkańców,  przedstawiciele władz państwowych i kościelnych.

Podkreślali oni ogromne znaczenie polskiej przedsiębiorczości, która między innymi, dała zatrudnienie 22 pracownikom Mrówki. Na klientów czekały liczne nagrody rzeczowe m.in. 42-calowy telewizor.

Jeszcze 6 marketów PSB w maju

PSB planuje uruchomienie w maju kolejnych 6 marketów – w Szymbarku, Będzinie, Oleśnie, Turku, Lublińcu i Chełmży.

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora dom i ogród w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w  miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka”.

Mini-Mrówki to sklepy o powierzchni mniejszej niż 800 mkw., aktualnie działają 34 takie obiekty. Łączna powierzchnia sprzedaży wszystkich sklepów wynosi niemal 200 tys. mkw. W roku 2013 ich przychody wyniosły 830 mln zł, zaś przychody wszystkich firm tworzących Grupę PSB (hurtownie i markety) niemal 5 mld zł.

Pierwsze Mrówki powstały 12 lat temu, ale wyraźne przyspieszenie rozbudowy sieci nastąpiło w 2009 roku – w poszczególnych sezonach otwarto od 20 do ponad 30 sklepów. Grupa PSB planuje powiększenie sieci do ponad 180 marketów na koniec 2014 roku. Do tej pory polskie firmy kupieckie, prowadzące Mrówki, wydały łącznie ponad 1 mld zł na budowę  i wyposażenie tych marketów.

(źródło: Grupa PSB)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA