Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

PSSWW tworzy grupę zakupową

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 24 lis 2016 20:12
PSSWW tworzy grupę zakupową

Według naszych nieoficjalnych źródeł, na polskim rynku wyposażenia łazienek powstaje nowa grupa zakupowa. Będzie zrzeszać salony łazienkowe różnej wielkości. Inicjatorem jej powstania jest Polskie Stowarzyszenie Salonów Wyposażenia Wnętrz.

REKLAMA

Polskie Stowarzyszenie Salonów Wyposażenia Wnętrz (PSSWW) formuje grupę zakupową – nieoficjalnie poinformował nas jeden z członków Grupy pragnący zachować anonimowość. W odróżnieniu od innych działających na naszym rynku grup zakupowych, ta tworzona przez PSSWW ma składać się z salonów wyposażenia łazienek o różnej wielkości, również tych najbardziej bezbronnych wobec Internetu, nastawionych na polskie produkty – jak mówi nasz informator.

PSSWW przyjmuje zgłoszenia salonów jeszcze do 1 grudnia. Potem z każdego z regionów zostanie wyłoniony jeden lub kilku partnerów. Weryfikacja ma potrwać do połowy grudnia, a dokładny skład grupy znany będzie najpóźniej do końca roku.

Według naszych informacji biorąc pod uwagę ofertę, Grupa skupi się na dedykowanej ofercie płytek ceramicznych, jednak szybko chce poszerzyć swój asortyment. Jest nastawiona na produkty wysokiej jakości jednakże ze średniej półki cenowej. 

Poprosiliśmy o komentarz rzecznika prasowego PSSWW – Zbigniewa Ostrowskiego:
- Wobec dynamicznie zmieniającej się sytuacji w rynku ewidentnie widać, że przyszłość należy tylko i wyłącznie do dużych i dobrze zorganizowanych grup zakupowych. Małe sklepy już odczuwające tego skutki mogą spodziewać się tylko zmian na gorsze. Wszelkie pozostałe informacje o naszych działaniach mających na celu wzmocnienie konkurencyjności zostaną przekazane tylko dla zainteresowanych salonów. Jedyne co mogę na dziś powiedzieć, to że oprócz atrakcyjnych warunków zakupowych i generowania większej marży przewidujemy również kampanie marketingowe dla salonów stowarzyszonych mające wzmocnić ich pozycję na rynku lokalnym - mówi rzecznik PSSWW.

Przypomnijmy – PSSWW powstało kilkanaście miesięcy temu, we wrześniu 2015 roku, gdyż jego założyciele uważali, że polscy producenci nie dbają wystarczająco o to, by sprzedaż ich produktów odbywała się na zasadach jednakowych dla wszystkich graczy na rynku.

Negatywnej ocenie podległa głównie polityka handlowa producentów płytek ceramicznych. PSSWW apelowało do innych podmiotów handlowych z branży i producentów by wypracować standardy pozwalające zachować zasady zdrowej rywalizacji między salonami stacjonarnymi a e-sklepami.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Tu jakaś nowa grupa, tam jakaś nowa grupa no i kilkanaście już marek własnych jak nie więcej. Przez to zaczynają tracić na znaczeniu marki własne producentów płytek i nie tylko. Dziwię im się że nie chcą uporządkować rynku żeby je umacniać a nie osłabiać.
    • xyz, 2016-11-27 08:13:21

REKLAMA

REKLAMA