Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 09 paź 2017 16:13
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?
Radaway na Cersaie 2017. Fot. Radaway
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?
Radaway na Cersaie 2017: co pokazał polski producent?

Obywające się w dniach 25-29 września Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie przyciągnęły do Bolonii odwiedzających z całego świata, w tym również z Polski, którą reprezentowała m.in. firma Radaway.

REKLAMA

Najsilniejszym i najbardziej zauważalnym trendem tego roku była personalizacja przestrzeni, co można było zauważyć także na podstawie oferty polskich wystawców. Firma Radaway, producent kabin prysznicowych, zaprezentowała m.in. usługę grawerowania, z możliwością nanoszenia na szkło wyjątkowych wzorów i grafik.

Imponujące stoiska producentów płytek ceramicznych i rozwiązań do łazienek podziwiało w tym roku aż 111 604 gości z całego świata. Na 156 000 m2 powierzchni swoje produkty zaprezentowało 869 wystawców (o 17 więcej niż w 2016 roku) – aż 323 z nich pochodziło spoza granic Włoch. Nie zabrakło także przedstawicieli z Polski, a jednym z nich była firma Radaway – producent kabin prysznicowych.

Cieszące się ogromną popularnością bolońskie targi Cersaie wyznaczają przyszłe trendy w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej. Wystawcy tegorocznej edycji postawili m.in. na personalizację strefy prysznicowej. Zaprezentowali produkty i usługi, takie jak płytki ceramiczne z motywem graficznym czy kabiny z możliwością laserowego grawerowania, które pozwalają tworzyć niezwykle oryginalne wnętrza o indywidualnym charakterze.

- Motywem przewodnim naszego stoiska był wzór „Lustra”, stworzony przez studentkę łódzkiej ASP w ramach wspólnego projektu konkursowego „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Celem była nie tylko promocja nowych rozwiązań w zakresie indywidualizacji kabiny prysznicowej, jakie oferujemy klientom, ale także promocja młodych, początkujących artystów z Polski. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w targach Cersaie i zaprezentować odwiedzającym z całego świata design z polskim rodowodem. Innowacyjne rozwiązania w zakresie personalizacji przestrzeni łazienkowej, takie jak usługa grawerowania laserowego na szkle, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, zarówno z Włoch, jak i z całego świata. Zauważyliśmy, że to właśnie trend tworzenia zindywidualizowanych przestrzeni będzie jednym z najsilniejszych w najbliższym sezonie – mówi Hanna Błaszak, Dyrektor Marketingu firmy Radaway.

Polski producent zaprezentował także szeroką ofertę kabin prysznicowych, a odwiedzający mogli zapoznać się z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem modeli takich serii, jak Modo New, Arta, Idea, Euphoria, Essenza i Fuenta New. 

Źródło: Radaway


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA