Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Stoisko Grupy Paradyż na targach MosBuild 2013.

Na 19. targach MosBuild w Moskwie pojawiło się ponad 2300 firm z 43 krajów. Wśród których nie zabrakło także firm z Polski.

REKLAMA

Grupa Paradyż na eleganckim stoisku zaprezentowała swoje nowości produktowe i ponownie udowodniła, że polskie kolekcje skutecznie konkurują z produktami największych europejskich i światowych producentów płytek ceramicznych.

Piękno dedykowane 

Kolekcje płytek zaprezentowano w efektownych ramach, a elegancja i wysmakowane kolory wnętrza sprawiły, że stoisko Grupy Paradyż cieszyło się nieustającym zainteresowaniem odwiedzających.

- Nasza oferta idealnie wpasowała się w gusta Klientów i Kontrahentów ze wschodu. Wszyscy byli pod wrażeniem nowości produktowych, które zaprezentowaliśmy. Zainteresowaniem cieszyły się zarówno bogate, poszukiwane na tym rynku kolekcje 25x40 cm, jak i propozycje marki premium – My Way by Paradyż Group, w zupełnie nowym formacie 25x75 cm uzupełnione o dekoracje szklane. Uwagę zwiedzających przyciągały także nowości 30x60 cm. Duże wrażenie robiły ponadto elementy kolekcji wykonane w technologii druku cyfrowego, który charakteryzuje się fotograficzną jakością obrazu i niezwykle nasyconymi kolorami. W przypadku płytek ceramicznych taki efekt jest trudny do uzyskania w tradycyjnym procesie produkcji – mówi Nestor Kutkowski, dyrektor eksportu Wschód w Grupie Paradyż.

Trendy dla rynku wschodniego

MosBuild co roku kusi odwiedzających zróżnicowaną ekspozycją, która wyznacza trendy dla rynku wschodniego. - Podczas tegorocznej edycji targów w kolorystyce przeważały stonowane kolory – beże, brązy i szarości oraz pastelowe odcienie barw – zieleni, czerwieni, kobaltu, turkusu czy fioletu.
- Nie zabrakło również złoceń, ale w oszczędnym wydaniu – mówi Diana Szewczyk, menedżer produktu w Grupie Paradyż. - W dekoracjach królowały motywy roślinne, z przewagą drobniejszych wzorów i kolorowych zdjęć kwiatów drukowanych cyfrowo oraz motywy tapetowe. Popularne były również imitacje kamieni i drewna – dodaje.

Czas na podsumowanie 

Moskiewskie targi są jedną z pięciu najważniejszych imprez wystawienniczych na świecie.

- W tym roku, bogatą ofertę wystawców obejrzało ponad 100 000 odwiedzających. Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny uczestniczyliśmy w MosBuild, gdzie zawsze jesteśmy dobrze odbierani. Obok włoskich targów Cersaie jest to dla nas jedno z kluczowych wydarzeń w branży ceramicznej. Dziesiątki przeprowadzonych rozmów, spotkania z obecnymi i przyszłymi Klientami, pokazały, że nasze innowacyjne rozwiązania technologiczne i otwarta postawa na potrzeby i specyfikę rynków wschodnich pozwalają na ciągły wzrost konkurencyjności naszych produktów – mówi Nestor Kutkowski.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA