Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 07 gru 2015 09:05
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Nowa armatura marki Cersanit / fot. Anna Raducha-Romanowicz
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową

Firma Rovese zaprosiła grupę dziennikarzy do Opoczna. Spotkanie stworzyło okazję do poznania najnowszych produktów marek Cersanit i Opoczno. Goście jako pierwsi mogli poznać nową kategorię produktów – armaturę łazienkową.

REKLAMA

W dniach 1–2 grudnia 2015 roku w Opocznie odbyło się spotkanie dziennikarzy z firmą Rovese. Gości zaproszono do zwiedzania salonu sprzedażowego, gdzie prezentowane są kolekcje płytek ceramicznych, mebli, ceramiki łazienkowej - w tym rozwiązania bezkołnierzowe CleanOn. O produktach opowiadali Cezary Urynowicz, Marketing Project Manager oraz Tomasz Zaceński, Senior Product Manager w Rovese.

Dziennikarze udali się również na spacer po zakładzie produkcyjnym Mazowsze. W rolę przewodnika wcielił się Janusz Mazur - Quality Specialist w firmie. Dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą – przedstawił proces produkcji, począwszy od badania surowców naturalnych, przez przetwarzanie i wypalanie w piecu, aż po tworzenie dekoracji i ostateczną kontrolę jakości.

Drugi dzień spotkania rozpoczął się wykładem Michała Drożdża, w firmie Rovese pełniącego funkcję Design & Development Director, który opowiedział o procesie kreowania trendów i ich sezonowości. Natomiast Tomasz Zaceński, Senior Product Manager w Rovese, zaprezentował najciekawsze kolekcje płytek ceramicznych z portfolio marki Opoczno.

Nowa kategoria produktowa – łazienka od A do Z

Dziennikarzom zaprezentowano nowości produktowe marek Cersanit i Opoczno. Wśród nich znalazły się serie konceptowe Cersanit (Colour, Pure, Smart, Easy), miski bezkołnierzowe CleanOn (dostępne w seriach Carina i Parva) oraz wanny ze wzmocnieniem z poliuretanu Cover+.

Product Manager Monika Serwa zaprezentowała nowość wprowadzaną przez markę Cersanit – armaturę łazienkową w postaci baterii i zestawów natryskowych. Armatura oferowana jest w trzech segmentach: Design, Solution i Basic. W portfolio marki Cersanit znajdują się baterie wannowe, natryskowe i umywalkowe, a w serii Design również bidetowe. W sumie na rynku pojwi się 14 serii baterii marki Cersanit oraz 6 zestawów natryskowych. Armatura przeznaczona jest do dystrybucji na rynku tradycyjnym.

fot. Anna Raducha-Romanowicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA