Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 07 gru 2015 09:05
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Nowa armatura marki Cersanit / fot. Anna Raducha-Romanowicz
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową
Rovese pokazało swoje nowości produktowe - w tym armaturę łazienkową

Firma Rovese zaprosiła grupę dziennikarzy do Opoczna. Spotkanie stworzyło okazję do poznania najnowszych produktów marek Cersanit i Opoczno. Goście jako pierwsi mogli poznać nową kategorię produktów – armaturę łazienkową.

REKLAMA

W dniach 1–2 grudnia 2015 roku w Opocznie odbyło się spotkanie dziennikarzy z firmą Rovese. Gości zaproszono do zwiedzania salonu sprzedażowego, gdzie prezentowane są kolekcje płytek ceramicznych, mebli, ceramiki łazienkowej - w tym rozwiązania bezkołnierzowe CleanOn. O produktach opowiadali Cezary Urynowicz, Marketing Project Manager oraz Tomasz Zaceński, Senior Product Manager w Rovese.

Dziennikarze udali się również na spacer po zakładzie produkcyjnym Mazowsze. W rolę przewodnika wcielił się Janusz Mazur - Quality Specialist w firmie. Dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą – przedstawił proces produkcji, począwszy od badania surowców naturalnych, przez przetwarzanie i wypalanie w piecu, aż po tworzenie dekoracji i ostateczną kontrolę jakości.

Drugi dzień spotkania rozpoczął się wykładem Michała Drożdża, w firmie Rovese pełniącego funkcję Design & Development Director, który opowiedział o procesie kreowania trendów i ich sezonowości. Natomiast Tomasz Zaceński, Senior Product Manager w Rovese, zaprezentował najciekawsze kolekcje płytek ceramicznych z portfolio marki Opoczno.

Nowa kategoria produktowa – łazienka od A do Z

Dziennikarzom zaprezentowano nowości produktowe marek Cersanit i Opoczno. Wśród nich znalazły się serie konceptowe Cersanit (Colour, Pure, Smart, Easy), miski bezkołnierzowe CleanOn (dostępne w seriach Carina i Parva) oraz wanny ze wzmocnieniem z poliuretanu Cover+.

Product Manager Monika Serwa zaprezentowała nowość wprowadzaną przez markę Cersanit – armaturę łazienkową w postaci baterii i zestawów natryskowych. Armatura oferowana jest w trzech segmentach: Design, Solution i Basic. W portfolio marki Cersanit znajdują się baterie wannowe, natryskowe i umywalkowe, a w serii Design również bidetowe. W sumie na rynku pojwi się 14 serii baterii marki Cersanit oraz 6 zestawów natryskowych. Armatura przeznaczona jest do dystrybucji na rynku tradycyjnym.

fot. Anna Raducha-Romanowicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA