Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Superbrands 2013/2014 / fot. materiały organizatora

15 tysięcy konsumentów oceniło ponad 2000 marek w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach.

REKLAMA

Marki wyróżnione w kategorii „artykuły budowlane i wykończeniowe” to: Atlas, Ceresit, Gerda, Kropelka, Velux (podkategoria materiały budowlane), a także Cersanit, Dekoral, Dulux, Hammerite, Junkers, Koło, Opoczno, Porta (podkategoria wykończenie wnętrz).

Wyłonione zostały również najsilniejsze marki stworzone w Polsce (bez względu na pochodzenie kapitału właściciela, czy miejsce produkcji) - Created in Poland Superbrands. Nagroda ta dedykowana jest markom, których strategię wypracowali polscy specjaliści. Wśród marek wyróżnionych w kategorii „artykuły budowlane i wykończeniowe” znalazły się tu ponownie Atlas, Cersanit, Koło i Opoczno, dołączyła do nich także marka Paradyż.

Superbrands jest niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują - osiągnęły rynkowy sukces.

Marki wybierane są w drodze niezależnych badań i w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Rady Marek, w skład których wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Do programu nie można się zgłosić. Wyłącznie marki, które przejdą przez proces selekcji i uzyskają w nim odpowiednie wyniki mogą uzyskać status Superbrands. 

Organizacja działa obecnie w 87 krajach. W Polsce odbyło się siedem edycji projektu Superbrands i cztery - Business Superbrands. Statuetki trafiły do ponad 200 marek biznesowych, powstało 7 edycji Albumu Superbrands.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA